• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
کل اخبار 12224اخبار امروز : 1
2

دهمين نظر سنجي سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: عملكرد اداره ميراث فرهنگي و گردشگري مسجدسليمان را چگونه ارزيابي مي كنيد؟

  • کد خبر : 11852
  • ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

نهمين نظرسنجی سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اختصاص داشت به راهكارهاي جذب سرمايه گزاري در مسجدسليمان كه نتايج آن بدين شرح مي باشد: 38/82 درصد مبارزه با طايفه گري و تشويق مردم در جهت تعامل با سرمايه گزاران، 23/53 درصد تسهيل امور و همكاري مسئولين با سرمايه گزاران،14/12 درصد توجه به سرمايه گزاران بومي، […]

نهمين نظرسنجی سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اختصاص داشت به راهكارهاي جذب سرمايه گزاري در مسجدسليمان كه نتايج آن بدين شرح مي باشد: 38/82 درصد مبارزه با طايفه گري و تشويق مردم در جهت تعامل با سرمايه گزاران، 23/53 درصد تسهيل امور و همكاري مسئولين با سرمايه گزاران،14/12 درصد توجه به سرمايه گزاران بومي، 12/94 درصد تشكيل كميته فعال خصوصي سازي و جذب سرمايه و سرمايه گزار در ادارات مربوطه و 10/59 درصد معرفي ظرفيت هاي شهرستان در رسانه هاي كشوري و استاني.

اما دهمين نظر سنجی سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران اختصاص دارد به عملكرد اداره ميراث فرهنگي و گردشگري مسجدسليمان كه امیدواریم با شرکت در این نظر سنجی نظرات خود را در این رابطه اعلام کنید. به مرور عملکرد ديگر ادارات و مسئولین شهرستان همچنین موضوعات مختلف به نظر سنجی گذاشته خواهد شد. شما می توانید در انتخاب سوژه های مختلف برای طرح موضوع نظرسنجی به ما کمک کنید.

سعید مرادی- مدیر مسئول سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11852

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ای بابا،ما اگر اداره میراث فرهنگی داشتیم که آثار باستانی پارسوماش کهن نظیر بنای سرمسجد،بردنشانده،گلگه زرین و…..حال و روزشان به این شکل نبود،وبه امان خدا رها نمیشدند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.