• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12168اخبار امروز : 3
5

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر استان خوزستان توسط شهرداری مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12213
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارگاه آموزشی یک روزه مدیریت پسماند در سطح شهرداران، روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری ها از 33 شهر استان خوزستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی شهرداری مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شهرداری و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارگاه آموزشی یک روزه مدیریت پسماند در سطح شهرداران، روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری ها از 33 شهر استان خوزستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی شهرداری مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان مهندس خلیل حیدری شهرداری مسجدسلیمان در همین رابطه گفت:

کارگاه آموزشی یک روزه مدیریت پسماند با حضور شهرداران، روسای و اعضای شوراهای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری ها زیر نظر دکتر جولفی عضو هیات علمی دانشگاه جندی شاپور و دکتر حلوایی فارغ التحصیل از دانشگاه پکن و مشاور دکتر قالیباف شهردار تهران در نوبت صبح و بعد از ظهر مبانی مدیرت پسماند آموزش داده شد. وی ادامه داد: در آخر با برگزاری آزمون پایان دوره از حاضرین این کارگاه آموزشی به کار خود خاتمه داد.

IMG_4802

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.