• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
2

خريد با اسكناس هاي تقلبي

  • کد خبر : 13886
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شخصي كه با اسكناس هاي تقلبي در بازار مسجدسليمان خريد مي كرد بازداشت شد. سرهنگ “ظفر فراشي فرمانده ناحيه انتظامي مسجدسليمان گفت: پس از تماس يکي از شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي۱۱۰ و اعلام خبري مبني بر اين که شخصي با اسکناس هاي تقلبي اقدام به خريد در سطح شهر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شخصي كه با اسكناس هاي تقلبي در بازار مسجدسليمان خريد مي كرد بازداشت شد. سرهنگ “ظفر فراشي فرمانده ناحيه انتظامي مسجدسليمان گفت: پس از تماس يکي از شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي۱۱۰ و اعلام خبري مبني بر اين که شخصي با اسکناس هاي تقلبي اقدام به خريد در سطح شهر مي نمايد، رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي اضافه کرد: ماموران کلانتري ۱۲ چهاربيشه اين فرماندهي، با انجام کار اطلاعاتي و استفاده از شگرد هاي خاص پليسي موفق شدند شخص مورد نظر را شناسايي کنند.

سرهنگ فراشي خاطر نشان کرد: ماموران کلانتري ۱۲، با هماهنگي قضائي و در يک عمليات پليسي شخص مورد نظر را که با اسکناس هاي جعلي اقدام به خريد مي کرد دستگيرکردند.اين مقام انتظامي افزود: ماموران پليس در بازرسي از مخفيگاه متهم ، مبلغ ۱۷ ميليون ريال اسکناس تقلبي کشف کردند. فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان در خاتمه ضمن تشکر و قدرداني از همکاري خوب شهروندان با پليس افزود: با تشکيل پرونده ، متهم تحويل مراجع قضائي شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.