باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تشکیل و راه اندازی 2 کارگروه تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در این شرکت خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون تشکیل این کارگروه ها را بدنبال ابلاغ آیین نامه تحول اداری وزارت نفت در شرکت های تابعه این وزارت خانه و هدف از آنرا انسجام بخشیدن، هماهنگی و نظارت بر برنامه های نو سازی و تحول در نظام اداری شرکت های تابعه وزارت نفت عنوان کرد.
به گفته این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛ عارضه یابی، انسجام بخشی و هماهنگی بین سیستم های موجود وایجاد ارتباط منطقی و موثر بین فعالیت های سازمان از جمله اهداف و برنامه های نظام تحول اداری می باشد. وی افزود: رسیدن به تفاهم عمومی در تعاریف، طرح های عملیاتی، فرآیندها و تبیین حوزه فعالیت آنها و ارایه گزارش به شورای تحول اداری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از دیگر اهداف و وظایف کارگروه تحول اداری می باشد.
وی اظهار داشت: این کارگروه مشتمل بر 7 عضو با عضویت مدیران و روسای بخش های مختلف شرکت با مسئولیت مدیرعامل تشکیل گردیده است. مهندس پیرامون در خصوص کمیته تکریم ارباب رجوع نیز گفت: به منظور تکریم مراجعه کنندگان و ارتقای سلامت اداری و هماهنگی کلیه فعالیت ها در این زمینه و نظارت بر حسن انجام امور این کمیته با عضویت 5 تن از مدیران و روسا با مسئولیت مدیر منابع انسانی تشکیل گردیده است. وی خاطر نشان کرد: کارگروه تکریم ارباب رجوع در سطح شرکت های تابعه وزارت نفت به منظور نهادینهسازی فرهنگ ارج نهادن به کرامت انسانی و تشویق و تقدیر از تلاش، خلاقیت و نوآوری کارکنان متعهد و کارآمد به عنوان یک تکلیـف وجدانی، قانونی و شرعی و یـکی از شاخـصهای اصلی سـنجش رشـد و توسـعه در جـهتگیری کلان صنعت نفت با ابلاغ مدیر توسعه منابع انسانی و مدیریت این وزارت خانه در سطوح مختلف وزارت نفت تشکیل شده است.