• امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
کل اخبار 12296اخبار امروز : 3
3

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دستخوش سه تغییر جدید شد

  • کد خبر : 15917
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با صدور احکام جدید، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دستخوش سه تغییر مدیریتی شد تا این شرکت همچنان روی ریل تغییرات گام بردارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که مدت هاست گرفتار تغییرات مداوم و مکرر در سطوح مدیران خود بوده است همچنان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با صدور احکام جدید، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دستخوش سه تغییر مدیریتی شد تا این شرکت همچنان روی ریل تغییرات گام بردارد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که مدت هاست گرفتار تغییرات مداوم و مکرر در سطوح مدیران خود بوده است همچنان شاهد صدور احکام جدید است و در آخرین تغییرات، سه مدیر جدید حکم خود را از بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت دریافت کردند.

بر اساس اعلام شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، عالی پور در اولین حکم، مسعود باغبان را به عنوان سرپرست شركت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب كرد تا سید عبدالله موسوی بعد از مدتی مجددا از این شرکت که میانگین تغییرات مدیرانش در حال شکستن رکود است، خداحافظی کند و به یک پست تشریفاتی برسد. باغبان مدیر امور فنی شركت بهره برداری نفت و گاز مارون بود که اکنون با ارتقا درجه به سمت مدیرعاملی رسید.

همچنین در حكمی دیگر از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سید عبداله موسوی به عنوان مشاور عالی و دبیر شورای مشاوران مدیرعامل این شركت منصوب شد.

موسوی از آذرماه سال ۱۳۹۲ تا كنون مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مارون بود. مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲، مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ و مدیرعامل شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۸۵ از سوابق وی محسوب می شود.

همچنین فرهاد فروتن سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز سرانجام حکم ریاست خود را دریافت کرد. وی از فروردین ماه سال جاری تاكنون سرپرستی این روابط عمومی را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.