• امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
کل اخبار 12290اخبار امروز : 0
3

وضعيت نارنجي پوشان قرمز است/ نفتون دارد نفس هاي آخرش را مي كشد

  • کد خبر : 16050
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اين روزها نارنجي پوشان محبوب نفتون حال و روز خوبي ندارند. يكي از محبوب ترين تيم هاي خوزستان كه افتخارات زيادي براي مسجدسليمان به دست آورده در آستانه ي فروپاشي و شايد انحلال باشد. تيمي كه با چنگ و دندان و گلريزان مردمي تا امروز توانسته است از حيثيت فوتبال مسجدسليمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اين روزها نارنجي پوشان محبوب نفتون حال و روز خوبي ندارند. يكي از محبوب ترين تيم هاي خوزستان كه افتخارات زيادي براي مسجدسليمان به دست آورده در آستانه ي فروپاشي و شايد انحلال باشد. تيمي كه با چنگ و دندان و گلريزان مردمي تا امروز توانسته است از حيثيت فوتبال مسجدسليمان دفاع كند دارد نفس هاي آخرش را مي كشد. نفتون يك نوستالژي ست و علاقمندي به اين تيم در خون فرزندان مسجدسليمان است.

احسان قاضي سرمربي تيم فوتبال نفتون مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با ابراز نگراني از وضعيت فعلي اين تيم گفت: ليگ دسته 3 از دهه ي اول مهرماه امسال آغاز خواهد شد و همه تيم ها تمرينات شان را شروع كرده اند اما متاسفانه همچون هميشه به دليل عدم حمايت مسئولين تيم مردمي نفتون در بلاتكليفي به سر مي برد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قاضي ادامه داد: كوچك ترين حمايتي از تيمي كه هميشه پشتوانه ي نفت بوده است نمي شود و اين يعني نابود شدن فوتبال در مسجدسليمان. وي گفت: اگر اين وضعيت ادامه داشته باشد بر خلاف ميل مان امسال نمي توانيم در مسابقات ليگ 3 شركت كنيم و در چنين وضعيتي علاوه بر اين كه سهميه ليگ 3 را از دست مي دهيم با يك سال محروميت مواجه و پس از آن بايد مجدداً از ليگ استان شروع كنيم به نوعي استارت نابودي فوتبال در مسجدسليمان زده خواهد شد.

سرمربي نفتون در بخش ديگري از سخنان خود گفت: واقعيت اين است بچه هاي ما انگيزه خود را از دست داده اند چرا كه مي بينند عليرغم تلاش هايي كه انجام مي دهند ديده نمي شوند و هيچ مسئولي حاضر به حمايت از آنان نمي شود. اين در حالي ست كه در بعضي شهرهايي كه نه شركت و نه كارخانه اي وجود دازد بخش خصوصي دارد از تنها نماينده شهرشان حمايت مي كند اما در مسجدسليمان عليرغم اين همه سد و نيروگاه و شركت و… هيج ارگان يا شركتي حاضر به حمايت از جوانان نمي شود. سرمربي تيم فوتبال نفتون ابراز اميدواري كرد تا قبل از اين كه فرصت از دست برود چاره اي براي حل مشكلات اين تيم انديشيده تا جوانان با انگيزه بيشتري تمرينات خود را آغاز كنند در غير اين صورت بايد شاهد نابودي يكي ديگر از تيم هاي ريشه دار مسجدسليمان باشيم.

لازم به ذكر است مدتي پيش و در همايش روز خبرنگار حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در سخناني خواستار حمايت از تيم فوتبال نفتون شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.