• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 12169اخبار امروز : 1
2

ديدار فرمانده نيروي انتظامي مسجدسليمان با خانواده شهدا + تصاوير

  • کد خبر : 20751
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان از يدار و دلجويي از مادر سه شهيد در شهرستان مسجدسليمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ علي حسيني اظهار داشت: با توجه به فرا رسيدن ايام نوروز و نيز روز وفات حضرت ام البنين مادر حضرت ابوالفضل (ع) اين فرماندهي به همراه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان از يدار و دلجويي از مادر سه شهيد در شهرستان مسجدسليمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ علي حسيني اظهار داشت: با توجه به فرا رسيدن ايام نوروز و نيز روز وفات حضرت ام البنين مادر حضرت ابوالفضل (ع) اين فرماندهي به همراه تني چند از معاونين و رؤساي پليس هاي تخصصي از خانواده معظم شهدا ديدار و دلجويي نمودند. فرماندهي انتظامي شهرستان در ابتدا به منزل نوراني مادري رفت كه چهار فرزند خود را براي اسلام به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل فرستاد و از اين تعداد فرزندان تنها يك نفر مراجعت نمود و آن هم با بدني مملو از تير و تركش دشمن. در آغاز اين ديدار سرهنگ حسيني پس از صحبت از روز وفات مادر حضرت ابوالفضل (ع) اشاره به اين موضوع كه ما در كشور عزيزمان ادامه دهنده راه ام البنين زياد داريم و تكريم آن ها نيز بر ما واجب است به ميمنت سال جديد به خاطر ديدار با خانواده معظم شهدا سخن گفت و  بيان داشت: اين امنيتي كه الان مشاهده مي كنيم به خاطر خون شهدا است و لازم است با تجديد ميثاق با آن ها راه شان را ادامه دهيم.

در ادامه اين نشست معنوي سركار خانم بردبار مادر سه شهيد و يك جانباز با صلابت شروع به سخن نمود و گفت: فرزندانم را براي اسلام  وولايت دادم و خودم نيز حاضرم به خاطر دينم در پشت جبهه هاي اسلام خدمت رساني نمايم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در پايان اين ديدار مادر شهيدان مهراب، كاووس، و زال و جانباز مصطفي با دستاني رو به آسمان و دعاي خير براي همه سربازان اسلام و ولايت، ميهمانان را بدرقه نمودند. سرهنگ حسيني در ادامه ديدار با خانواده معظكم شهدا به منزل پدر شهيد قاضي شهني از شهداي نيروي انتظامي رفت و ضمن ديدار و دلجويي از اين خانواده عزيز آرزوي توام با بهروزي براي آن ها نمود.

 IMG_5268IMG_5227IMG_5283

IMG_5263

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20751

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.