• امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
کل اخبار 12183اخبار امروز : 0
2

برگزاری مراسم باشکوه جمع خوانی قرآن در مسجدسلیمان + تصاوير

  • کد خبر : 22327
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مصلي مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجسليمان با حضور حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان، علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي، جمعی از مسئولین و علاقمندان به کلام نورانی وحی در مصلي امام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مصلي مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجسليمان با حضور حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان، علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي، جمعی از مسئولین و علاقمندان به کلام نورانی وحی در مصلي امام خميني(ره) مسجدسليمان برگزار شد.

حجت الاسلام علي قندعلي رييس سازمان تبليغات اسلامي در گفتگو با خبرنگار ما از دست اندرکاران برگزاری مراسم باشکوه جمع خوانی قرآن و پخش زنده از مرکز صدای خوزستان تقدیر و تشکر کرد. وي از حضور پرشور مومنین روزه دار و قدرشناس و همچنین فعالان قرآنی در این مراسم تجلیل کرد. قندعلي اجرای بانشاط، با حضور حداکثری مردم مسجدسلیمان علی رغم گرما و با زبان روزه را نشانه ی توجه و علاقه مندی این مردم به تعالیم روحبش قرآنی دانست.

قندعلی در پایان از همه ی دست اندکاران و فعالان قرآنی، صدا و سیمای مرکز خوزستان، امام جمعه محترم و دفتر امام جمعه، فرمانداری، شرکت بهره برداری نفت و گاز، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره برق، شهرداری،اصحاب رسانه و فعالان قرآنی که با تلاش گسترده مقدمات برگزاری این مراسم را به نحو احسن فراهم کردند تقدیر و تشکر کرد.

 12 copy6 copy 7 copy 8 copy 9 copy 10 copy 11 copy5 copy 1 copy 2 copy 3 copy 4 copy15 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تشکر از اجرای برنامه که نمره ۲۰میگیرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.