• امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
کل اخبار 12178اخبار امروز : 0
4

اجرای طرح جدید دارالقرآن امام علی(ع) مسجدسلیمان

  • کد خبر : 23539
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- طرح جدید دارالقرآن امام علی(ع) با برگزاری دوره جدید با هدف ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت خود را در سال تحصیلی جدید آغاز خواهد کرد. زینب فرهادی، مدیر دارالقرآن امام علی(ع) آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان، با اشاره به این که ثبت‌نام در دوره جدید این دارالقرآن آغاز شده است، گفت: ثبت‌نام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- طرح جدید دارالقرآن امام علی(ع) با برگزاری دوره جدید با هدف ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت خود را در سال تحصیلی جدید آغاز خواهد کرد.

زینب فرهادی، مدیر دارالقرآن امام علی(ع) آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان، با اشاره به این که ثبت‌نام در دوره جدید این دارالقرآن آغاز شده است، گفت: ثبت‌نام از متقاضیان تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به این که نیمه مهرماه دوره جدید این مؤسسه آغاز خواهد شد، گفت: دوره جدید این دارالقرآن به مدت دو و نیم ماه و در مدت ۲۰ جلسه برگزار خواهد شد. این دوره ویژه دختران و پسران ۸ سال به بالا است و پیش‌بینی می‌شود ۲۰۰ قرآن‌آموز در این دوره شرکت خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن امام علی (ع) با اظهار به این که دو مربی در زمینه آموزش به این قرآن‌آموزان با این مؤسسه در حال فعالیت هستند،‌ بیان کرد: این دوره به صورت رایگان ویژه علاقمندان برگزار خواهد شد. در این طرح دوره‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید مقدماتی و پیشرفته و آموزش حفظ قرآن و نماز ویژه قرآن‌آموزان تدوین شده است. وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی در این دارالقرآن خبر داد.

فرهادی هدف از برگزاری این دوره‌ها را صرفاً آموزش قرآن عنوان نکرد و گفت: هدف اصلی ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.