• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
3

در دیدار دکترجلیلی با سرداراحمدی مقدم عنوان شد: تامین منابع مالی پتروشیمی زیلایی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 2620
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۶:۵۴

دکتر جلیلی با بیان این که راه اندازی پتروشیمی زیلایی مسجدسلیمان بیش از یک دهه به طول انجامیده و از اهمیت بسياری برای آینده جوانان برخوردار خواهدبود گفت: احداث این پتروشیمی یکی از دغدغه های فکری مردم و جوانان شهرستان می باشد و خواستار منابع مالی مورد نیاز جهت احداث هر چه سریع تر آن […]

دکتر جلیلی با بیان این که راه اندازی پتروشیمی زیلایی مسجدسلیمان بیش از یک دهه به طول انجامیده و از اهمیت بسياری برای آینده جوانان برخوردار خواهدبود گفت: احداث این پتروشیمی یکی از دغدغه های فکری مردم و جوانان شهرستان می باشد و خواستار منابع مالی مورد نیاز جهت احداث هر چه سریع تر آن شد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  دکتر جلیلی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شواری اسلامی در جلسه اي  با فرماندهی نیروی انتظامی کشور، سردار احمدی مقدم خواستار تأمین اعتبار پتروشیمی زیلایی مسجدسلیمان شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمیدر این جلسه دکتر جلیلی ابتدا مشکلات و موضوعاتي را در راستای تامین نیاز نیروی انسانی مناطق انتظامی حوزه انتخابیه خود و ساختمان های نظامی این نهاد که در شهرستان های مسجدسلیمان، .لالی، اندیکا و هفتکل مطرح و سردار احمدی مقدم قول مساعدت جهت رفع هر چه سریع تر مشکلات این شهرستان ها را داد. در ادامه این دیدار تامین منابع مالی پتروشیمی مسجدسلیمان از بنیاد تعاون ناجا و بانک قوامین مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

دکتر جلیلی با بیان این که راه اندازی پتروشیمی زیلایی مسجدسلیمان بیش از یک دهه به طول انجامیده و از اهمیت بسياری برای آینده جوانان برخوردار خواهدبود گفت: احداث این پتروشیمی یکی از دغدغه های فکری مردم و جوانان شهرستان می باشد و خواستار منابع مالی مورد نیاز جهت احداث هر چه سریع تر آن شد.

سردار احمدی مقدم نيز با دستور تأمین اعتبارات مالی مورد نیاز گفت: انشالله با احداث این پتروشیمی و کارخانه های دیگر باعث پیشرفت، آبادانی و برون رفت از وضعیت اسفبار بیکاری در این شهرستان شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. من نامزدم قول داد وقتی پتروشیمی افتتاح شد بره اونجا کار کنه .الان پسرم 11 سالشه از پتروشیمی خبری نشد انشالله نوهامون استفاده کنند

  2. با سلام و احترام ،
    من فريدون محمدي ، رتبه 36 كنكور سراسري و فارغ تحصيل دانشگاه صنعتي اصفهان و داراي 17 سال سوابق كارشناسي و مديريتي در صنايع پتروشيمي كشور هستم و آماده خدمت به هم شهريان عزيز و محروم مسجدسليماني ام با حقوق و مزاياي كمتر از جاهاي ديگر هستم . اميد است كه با حل مسائل مالي پروژه پتروشيمي زيلايي مسجدسليمان توسط مسئولين محترم بخشي از مشكل بيكاري جوانان حل و قدمي جهت آباداني اين شهر برداشته شود .
    با سپاس 93/1/15

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.