• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 12172اخبار امروز : 4
4

به مناسبت دهه مبارک فجر
مسابقه آشپزی ویژه بانوان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 26220
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت دهه مبارک فجر ، مسابقه آشپزی ویژه بانوان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت مذکور طی این برنامه که به منظور افزایش روحیه و نشاط میان بانوان همکار این شرکت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت دهه مبارک فجر ، مسابقه آشپزی ویژه بانوان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت مذکور طی این برنامه که به منظور افزایش روحیه و نشاط میان بانوان همکار این شرکت و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت بیش از 40 نفر از بانوان با پخت انواع غذاهای ایرانی، محلی و بختیاری در این مسابقه شرکت کردند.

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با حضور در مراسم این مسابقه مراتب رضایت مندی خویش را از مشارکت و فعالیت بانوان در عرصه های مختلف اعلام و از آنان تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه برنامه غذاهای عرضه شده توسط شرکت کنندگان در مسابقه توسط یک کارشناس امور غذا و تغذیه در مواردی همچون چیدمان، تزیین سفره،طعم واقعی غذا، خلاقیت و ابتکار، رعایت موازین بهداشتی و اصالت غذا مورد سنجش قرار گرفته و بارم بندی شد.

پس از جمع بندی مراسم در پایان، خانم ها زینب زمان پور، سیما جعفری و مهین منجزی به عنوان نفرات برتر این مسابقه اعلام و به هرکدام از آن ها جایزه ویژه ای از سوی روابط عمومی اعطا شد. همچنین خانم ها آردین و اکبری نیز به دلیل پخت نان محلی در محل مسابقه از سوی مدیریت جایزه ای دریافت نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.