• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 12155اخبار امروز : 0
4

پيگيري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با پروژه فاضلاب / رييس شوراي شهر : بعضي ها از نجابت مردم سوء استفاده مي كنند

  • کد خبر : 3071
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  پروژه فاضلاب 5 بنگله آنقدر طولاني شده  كه علاوه بر مردم صداي بعضي ازمسئولين نيز بلند شده است. ضرري كه طولاني شدن اين پروژه به ماشين ها و مغازه ها وارد كرده دارد غير قابل جبران مي شود. پاسخگو نبودن مسئولين امر يكي ديگر ازمواردي ست كه مردم از آن گله […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  پروژه فاضلاب 5 بنگله آنقدر طولاني شده  كه علاوه بر مردم صداي بعضي ازمسئولين نيز بلند شده است. ضرري كه طولاني شدن اين پروژه به ماشين ها و مغازه ها وارد كرده دارد غير قابل جبران مي شود. پاسخگو نبودن مسئولين امر يكي ديگر ازمواردي ست كه مردم از آن گله مندند. با نزديك شدن به فصل بارندگي ها يقيناً اين مشكلات چند برابر خواهد شد. به همين منظور سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پيگيري اين مسئله را در دستور كار خود قرار داده است كه در قسمت اول گفتگويي را با حسن كاظمي رييس شوراي شهر مسجدسليمان انجام داده و در ادامه به سراغ ديگر مسئولين خواهيم رفت قسمت اول اين گزارش را مي خوانيد:

حسن كاظمي رييس شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با خبرنگار سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با طولاني شدن پروژه فاضلاب پنج بنگله و نارضايتي شديد مردم نسبت به اين مسئله گفت: مردم حق دارند كه از اين مسئله عصباني باشند ما نيز به عنوان نمايندگان مردم پيگير اين مسئله هستيم. كاظمي ادامه داد: آيا پروژه به اين سنگيني را بايد با يك گاري و دو كارگر ادامه  دهند… وي گفت: اين ها دارند از نجابت مردم ما سوء استفاده مي كنند.

كاظمي ادامه داد: همان طور كه حاج آقا اميني امام جمعه محترم مسجدسليمان فرموده اند: اگر آقايان مجري طرح، نسبت به اجراي تعهدات خود متعهد بودند اين بلا بر سر مردم نمي آمد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس شوراي شهر مسجدسليمان ادامه داد: ما به نحوه اجراي اين پروژه هم ايراداتي وارد مي دانيم. با توجه به اين كه مسجدسليمان دارد به سمت آپارتمان سازي پيش مي رود نظر كارشناسان ما اين است كه پيمانكار مي بايست لوله 50 اينچ كار مي گذاشت كه اين كار انجام نشد و يقيناً در آينده نه چندان دور مجدداً اين منطقه با مشكل مواجه خواهد شد.

كاظمي گفت: با توجه به نزديك شدن به فصل بارش ها اگر هر چه سريع تر اين مسئله برطرف نشود مردم با مشكلات فراواني روبرو خواهند شد. وي از مسئولين شهرستان خواست هر چه سريع تر نسبت به حل  اين معضل اقدام كنند. رييس شوراي شهر مسجدسليمان در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با آسفالت انجام شده نيز گفتند: اين آسفالت زير ساخت است نه آسفالت نهايي. قرار بود كه پيمانكار بابت آسفالت قسمت هاي حفاري شده مبلغ 220 ميليون تومان به شهرداري پرداخت نمايد كه فعلاً 70 ميليون تومان آن پرداخت شده است.

كاظمي ادامه داد: به گفته باقري سرپرست شهرداري هزينه آسفالتي كه انجام شده است بيش از مبلغي ست كه پيمانكار به شهرداري پرداخت نموده است. وي در بخش پاياني سخنان خود گفتند: متأسفانه پيمانكار در تقاطع دره اشكفت روبروي پزشك قانوني بدون آن كه كميسون حفاري تشكيل شود و مجوز اين كميسيون را داشته باشد خودسرانه اقدام به حفاري قسمت هايي از جاده كرده است، بعد كه از ادامه كار آنان جلوگيري شد بدون ترميم حفاري ها،كار را رها و مشكلات مردم را دو چندان كرده اند. ايشان از همه مسئولين خواست كه به صورت جدي اين مسئله را پيگيري و هر چه سريع تر شرايط آسايش مردم را فراهم سازند.

گزارش: سحر طاهري

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 13
  1. ممنون از پيگيري هايتان. اميدوارم مسئولين كمي به درد مردم رسيدگي كنند.

  2. درود بر دست اندر كاران سايت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان. من هميشه مطالب اين سايت را پيگيري مي كنم. خيلي دلم مي خواد با شما همكاري داشته باشم. لطفا بفرماييد چگونه مي شود براي شما خبر ارسال كرد.

  3. درود بر شما دوست عزيز. شما مي توانيد مطالب خودتان را به نشاني: saeidmoradi48@gmail.com ارسال فرماييد.

  4. دیروز یه کارگرمیخواست با بیل زمینی را که به گودال تبدیل شده را پر کند. امروز هم میخواستن بلوارها را تغیر دهند.اخه بلوار چه دردی را از ما دوا می کند.2 بار تایر ماشینم ترکید در همین جاده کی جواب میدهد بابا مردم روزانه صدتا فحش نثار بانیان سهل انگار میکنند این با اصول انسانیت و جامعه متمدن جور نیست

  5. متولیان این کار درشهرداری کی بود کی بود من نبودم را انداخته اند.آقایان شهرداری وشورا شما با این صحبتهائی که میکنید مشخص است که هیچ اقدام عاجلی نمی خواهید انجام دهید. ومیخواهید وقت خود را برای پیدا کردن مقصر تلف کنید.نه عزیزان من اینطور نمی شود.بهتر است که خودتان که مسئول اصلی این کار هستید پروژه را به انتها برسانید.بعد وقت هست که دنبال شکایت وشکایت کشی بروید.

  6. آقای مرادی بهتر نبود به جای رییس شورای شهر با رییس سازمان آب و فاضلاب گفتگو کنید؟چه ربطی به آقای کاظمی دارد این بحث که ایشان اظهار عقیده نموده است؟شورا وظایفش مشخص است. نظارت بر عملکرد شهردار و انتخاب شهردار .همین و بس.

  7. آقاي عاليپور اتفاقا همه مسئولين در اين رابطه بايد اظهار نظر و موضع گيري كنند. شوراي شهر، فرنماندار، امام جمعه ، نماينده و… همه مردم.

  8. با تشکر از پیگیری ریاست محترم شورای شهر ، ممکن است علت این امر شفاف نبودن قرارداد فیمابین است ، معمولا در هر طرحی (پیمانکار) مجری با لحاظ نمودن جمیع جهات زمانی را برای کار پیشنهاد میدهد و مجوزی که برای حفاری از سوی شهرداری صادر میشود با توجه به مشخصات و مختصات کار (طول و عرض و ارتفاع و موانع احتمالی که ممکن است به طولانی شدن زمان کار بینجامد) بایستی کارشناسانه و با نظارت شخصیت حقوقی شهرداری (مشاور یا نماینده حقوقی شهردار) مورد ارزیابی قرار گیرد و تاریخ شروع و خاتمه کار کاملا مشخص و تعریف گردد ، در قرار دادها ، کارفرما و مجری تعهداتی دارند و یکی از تعهداتی که قطعا باید در قرارداد مشخص و قید گردد ، زمان شروع و پایان کار است همچنین بعنوان تبصره همان بند باید مشخص و قید گردد که برای هر روز دیر کرد در تحویل نهایی کار ، جریمه ای ریالی منظور تا (پیمانکار) مجری برای فرار از جریمه به موقع به تعهداتش عمل کند .
    ضمنا آقای عالیپور عزیز ، شورا ، تنها شورای شهرداری نیست و همانگونه که از نامش مستفاد میشود شورای شهر است .

  9. به هر صورت قانون آن را میگوید که بنده عرض نمودم.شاید احساسی شما بگویید همه ولی قانون میگوید مسئول مربوطه!

  10. آقای سعیدمرادی چرا از واقعیت ها فرار میکنید و خیانت های صورت گرفته در شهرداری را منعکس نمیکنید سوء استفاده از بیت المال در شهرداری یک واقعیت است………..

  11. اقای عالیپور عزیز اگر مردم و مسولین فشار نیاورند مسول مربوطه کاری نخواهد کرد.اینجا بیشتر پیمانکاران فقط به فکر جیب خود هستند

  12. دوست عزيز جناب حسين خان. طبق قانون پيگيري و اعلام خبر اختلاس، ارتشاء و سوء استفاده هاي مالي در ادارات بر عهده قوه قضاييه و سازمان بازرسي كل كشور مي باشد. و انتشار آن قبل از اعلام رسمي توسط اين مراجع جرم محسوب مي شود. شما مي توانيد مدارك خودتان را به قوه قضاييه ارائه كنيد تا آن ها نيز پيگير مسئله باشند.

  13. خواهشم از دوستان عزیز اینه که یکطرفه به قاضی نروند…
    اولاً که خوشبختانه پیمانکار این پروژه بومی بوده و خود دلسوز شهره
    ضمن اینکه شما برید و بپرسید که از کل قرارداد این پروژه تا بحال چقدر پول به پیمانکار داده اند…
    حدود 20 درصد از پول کارکرد 98 درصدی رو به پیمانکار داده اند و مسئولین آبفا مقصر اصلیند …
    وگرنه چطور ممکنه که پیمانکار کلی از خودش هزینه کنه و بعد از 4 ماه هنوز بخش اعظم مطالباتش وصول نشده…
    مشکل اصلی مردم ما اینه که یکطرفه و غیرکارشناسی به قاضی میرن…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.