• امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
کل اخبار 12174اخبار امروز : 1
5

نگاهی به برنامه امروز فوتبال1 :
مسجدسلیمان شهر اولین هاست/تقدیر محمود فکری از قباد ناصری و هدایت یزدی/ نفت پرطرفدارترین تیم در گروه سوم

  • کد خبر : 31157
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- برنامه فوتبال یک تنها برنامه تخصصی لیگ دسته یک فوتبال ایران است که جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر از شبکه ورزش پخش می شود. این برنامه به تجزیه و تحلیل رقابت ها و پوشش کامل حواشی به همراه کارشناسی داوری در ایام برگزاری مسابقات لیگ یک با مجری گری مجتبی پوربخش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- برنامه فوتبال یک تنها برنامه تخصصی لیگ دسته یک فوتبال ایران است که جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر از شبکه ورزش پخش می شود. این برنامه به تجزیه و تحلیل رقابت ها و پوشش کامل حواشی به همراه کارشناسی داوری در ایام برگزاری مسابقات لیگ یک با مجری گری مجتبی پوربخش می پردازد که باعث شده است کیفیت بازی های لیگ دسته اول باشگاههای کشور ارتقاء یابد و از آن جایی که بعضی از این بازی ها به صورت زنده پخش نمی شود برنامه فوتبال ۱ تنها برنامه ای ست که به طور مفصل به بازی لیگ ۱ می پردازد.

امروز در نظرسنجی این برنامه از مردم خواسته شد پرطرفدارترین تیم لیگ دسته اول کشور را از میان تیم های خونه به خونه،راه آهن، فجر سپاسی،صبای قم،مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان انتخاب کنند که در نهایت نفت مسجدسلیمان با ۴۶ درصد آراء پرطرفدارترین تیم کشور در گروه سوم انتخاب گردید.

همچنین در بخشی از این برنامه مجری برنامه گفت: مسجدسلیمان هواداران پرشوری دارد و ادامه داد: در یکی از برنامه ها گفتیم مسجدسلیمان شهر اولین هاست که از بعضی شهرها با ما تماس گرفتند و حتی به ما توهین کردند اما باید این واقعیت را پذیرفت که مسجدسلیمان شهر اولین هاست. اولین چاه نفت، اولین بازی فوتبال در کشور، اولین فرودگاه و… اگر چه در حال حاضر می شود این شهر را شهر آخرین ها نامید…

مهمان این هفته برنامه فوتبال ۱ محمود فکری بود. فکری با تقدیر از قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و هدایت یزدی مدیر ورزش مناطق نفتخیز جنوب گفت: علاوه بر مردم خوتگرم مسجدسلیمان و هواداران، این دو نفر و مجموعه نفت شرایط بسیار خوبی را برای تیم مهیا کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

لازم به ذکر است سال گذشته همین برنامه مستندی را در ارتباط با محمود فکری با عنوان یک روز با محمود فکری در شهر اولین ها ساخته بود که به قسمتی از اولین های مسجدسلیمان در آن برنامه اشاره شده است. این مستند را می توانید در کانال تلگرامی باشگاه روزنامه نگاران مشاهده فرمایید.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.