• امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
کل اخبار 12186اخبار امروز : 1
3

قهرمان جهان مدال و کمربند طلایی خود را به جراح خیر بختیاری اهداء کرد

  • کد خبر : 37358
  • ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- محسن عالیوند رئیس سبک نینجا واریور آسیا که به عنوان نماینده ورزشکاران استان خوزستان در مسابقات قهرمانی جهانی بلاروس شرکت و موفق به کسب مقام قهرمانی شده بود مدال طلا و کمربند طلایی خود را به دکتر رضا جباری متخصص جراحی مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات به عنوان الگو […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- محسن عالیوند رئیس سبک نینجا واریور آسیا که به عنوان نماینده ورزشکاران استان خوزستان در مسابقات قهرمانی جهانی بلاروس شرکت و موفق به کسب مقام قهرمانی شده بود مدال طلا و کمربند طلایی خود را به دکتر رضا جباری متخصص جراحی مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات به عنوان الگو و اسوه پهلوانی و جوانمردی اهداء نمود. وی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: مدال قهرمانی جهان و کمربند طلایی خود را جهت تقدیر و قدردانی از پزشکی که بدون هیچ چشم داشت مادی سالیان متوالی برای تشخیص بیماری و ویزیت بیمارانی که توان مالی برای رفتن به شهر دیگر و جابجا شدن بنا به شرایط بیمار رو ندارند و به صورت رایگان با تیم پزشکی و کادر همراه خود در مناطق محروم کشور و استان خوزستان برای معالجه و تشخیص بیماری ها حاضر می شوند و برای بهبود و سلامت آنها تلاش می کنند تقدیم می کنم. ایشان به همراه مدال ها لوح تقدیری نیز به دکتر جباری اهداء نمود که در بلخشی از آن آمده است:

جناب آقای دکتر رضا جباری متخصص جراحی مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات

ضمن آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای جنابعالی و تیم پزشکی همراه و کادر دستیاران همراه تان که برای کمک و یاری مردم محروم و مظلوم استان خوزستان برای چندین سال متوالی تشریف می آورید تا از علم و دانشی که خداوند بزرگ در اختیار شما قرار داده است برای سلامتی و سلامت افراد، جامعه گام بردارید بدین وسیله از شما برادر گرامی تقدیر و تشکر می نمایم.

بی شک رشد و شکوفایی فرهنگ پهلوانی و جوانمردی و گرفتن دست نیازمند از صفات بارز یک جوانمرد است که تمام این صفات در وجود شماست. امیدوارم با توکل بر خداوند منان بتوانیم فرزندانی مومن و انقلابی و ولایت مدار همچون شما و زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم. بنده به عنوان کوچک ترین عضو خانواده ورزش استان خوزستان و به نمایندگی از طرف مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان مراتب تقدیر و اهداء مدال طلا و کمربند طلایی خود را به شما پزشک فداکار و ولایت مدار تقدیم می نمایم.

محسن عالیوند

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.