• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 12173اخبار امروز : 0
4

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان:
انتخاب مدیر جدید رسانه ای تیم نفت صحت ندارد/ هواداران به شایعات توجه نکنند

  • کد خبر : 37787
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ابوذر شجاعی سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان انتخاب مدیر رسانه ای تیم نفت را تکذیب کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شجاعی با بیان این که به هیچ وجه چنین مسئله ای صحت ندارد گفت: هیئت مدیره باشگاه در حال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ابوذر شجاعی سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان انتخاب مدیر رسانه ای تیم نفت را تکذیب کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شجاعی با بیان این که به هیچ وجه چنین مسئله ای صحت ندارد گفت: هیئت مدیره باشگاه در حال رایزنی و تلاش برای حل مشکلات تیم است و طرح چنین شایعاتی قطعاً باعث ایجاد حاشیه خواهد شد. وی با بیان این که تیم نفت زیر نظر علیرضا مرزبان و کادر فنی در حال آماده سازی برای آغاز نیم فصل دوم است گفت: امیدواریم با آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر کشور هواداران پرشور نفت همچون گذشته حمایت های خود را از این تیم مردمی ادامه دهند.

لازم به ذکر است طی چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر این که مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان از تهران انتخاب شده است اعتراضاتی را در فضای مجازی به همراه داشت که این مسئله تکذیب شد. لازم به ذکر است بنا بر تصمیم هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان ابوذر شجاعی همچنان به عنوان سخنگو و مدیر رسانه ای این تیم به فعالیت خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.