• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
4

اتمام عمليات چهارخطه كردن محور مسجدسلیمان ـ اهواز تا یک‌ماه آینده

  • کد خبر : 3885
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۱۳

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: کار اجرایی پروژه چهارخطه كردن محور مسجدسلیمان ـ اهواز تا یک‌ماه دیگر به اتمام می‌رسد و آماده بهره‌برداری می‌شود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  مهندس علی عیدی‌وند رييس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان، اظهارکرد: عملیات باقی‌مانده روی پروژه محور مسجدسلیمان ـ اهواز شامل تعریض یک پل، برداشتن 290 هزار […]

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: کار اجرایی پروژه چهارخطه كردن محور مسجدسلیمان ـ اهواز تا یک‌ماه دیگر به اتمام می‌رسد و آماده بهره‌برداری می‌شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  مهندس علی عیدی‌وند رييس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان، اظهارکرد: عملیات باقی‌مانده روی پروژه محور مسجدسلیمان ـ اهواز شامل تعریض یک پل، برداشتن 290 هزار مترمکعب خاک و زیرسازی و روسازی تقریبا 500 متر از جاده است که از این طریق ایمنی لازم برای جاده تامین خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: برای تکمیل این پروژه اعتباری از اداره‌کل راه و شهرسازی استان تخصیص داده نشده و اعتبار آن توسط راهداری تامین می‌شود.

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان تصریح‌کرد: یکی از محورهایی که در فصل بارندگی با مشکلات زیادی رو به رو است، محور مسجدسلیمان ـ اندیکا می‌باشد که حدود 50 سال پیش توسط وزارت نیرو احداث شده است اما با اجراي اين پروژه جاده کاملاً عوض شده و جاده‌اي جدید احداث مي‌شود.

عیدی‌وند ادامه‌داد: کار مطالعات احداث جاده جدید انجام شده و 6 کیلومتر از جاده نیز تعویض شده است و ادامه مسیر در صورت تامین اعتبارات تکمیل خواهد شد. تکمیل این پروژه با احداث تونل و پل‌های بزرگ به اتمام خواهد رسید. وی يادآورشد: واحد عملیات راهداری اين اداره‌كل برای فصل زمستان آمادگی کامل را برای مقابله با حوادث دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. مهدس عیدی وندی یکی از بهترین الگوهای مدیران بومی ست .به ایشان و همکاران تلا شگر اداره راه ومسکن خسته نباشید میگوئیم

  2. با سلام خدمت دوست وبرادر عزیزم جناب آقای مهندس عیدیوندی.جناب مهندس ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزیتان یه نکته راهر چند حضرتعالی به آن واقف هستید ولی بر خود میدانم یادآور شوم در مورد محور مسجدسلیمان به اهواز حد فاصل شهرک صنعتی تالار مهران تا دوراهی لالی ست که زحمت یکرطفه بودن آن را کشیده اید ولی چون هنوز افتتاح نشده خیلی خطرناک شده چون هنوز محور رفت مسدود میباشد ورفت وبرگشت در یک محور تردد میکنند بعضا دیه میشود افراد غیر بومی که از مسیر آگاهی ندارن دچار سانحه میشوند/ لذا خواهشمنداست مقرر فرمایید هرچه سریعتر محور رفت بازگشایی گردد. با تشکر ناصری کریموند
    .

  3. با آقا رضا موافقم
    خود بنده هفته ای دو سه بار از این مسیر رد میشم
    خودم شاهد بودم یک سواری پلاک 13 (اصفهان) چون مسیر را ندیده بود قبلا”
    تا دید دو جاده جدا از هم وجود داره فکر کرد جاده چهار خطه است و اومد از بنده سبقت گرفت و رفت توی مسیر کناری و نزدیک بود با یک تریلی شاخ با شاخ بشه…
    واقعا” خطرناک شده اون مسیر.
    جناب عیدی وندی لطفا” هرچه سریعتر رفع اشکال بکنید…

  4. با سلام و احترام
    رياست محترم اداره راه و شهرسازي شهرستان مسجدسليمان
    جناب مهندس علي عيديوندي
    بدينوسيله از زحمات بي دريغ حضرتعالي و همكاران محترمتان، كه با نهايت تلاش در جهت پيشرفت و آباداني شهرمان گام بر مي داريد كمال تشكر و قدرداني را مي نمايم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.