• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
4

خبر فوري/ همه گزينه هاي شهرداري مسجدسليمان حذف شدند

  • کد خبر : 3943
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۱

عضو شوراي شهر مسجدسليمان ادامه داد: از فردا روش انتخاب شهردار به صورت تك نفره صورت خواهد گرفت. بدين صورت كه با گزينه هاي جديد كه از ميان گزينه هاي قبلي نخواهد بود مصاحبه و هر كدام حائز اكثريت آراء يعني 6 رأي شد به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب و معرفي خواهد شد. باشگاه روزنامه […]

عضو شوراي شهر مسجدسليمان ادامه داد: از فردا روش انتخاب شهردار به صورت تك نفره صورت خواهد گرفت. بدين صورت كه با گزينه هاي جديد كه از ميان گزينه هاي قبلي نخواهد بود مصاحبه و هر كدام حائز اكثريت آراء يعني 6 رأي شد به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب و معرفي خواهد شد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- انتخاب شهردار باز هم به نتيجه نرسيد. در نشست اعضاي شوراي شهر مسجدسليمان براي انتخاب شهردار هيچ كدام از گزينه هاي شهرداري حد نصاب آراء را به دست نياورده و همگي از ليست گزينه هاي شهرداري مسجدسليمان حذف شدند.

محمدرضا زمانپور در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: طي چند دور نشست اعضاي شوراي شهر براي انتخاب شهردار از ميان چهار گزينه راه يافته به مرحله نهايي يعني آقايان كورش حاجت پور، نويد شعباني، رحيم جافري و علي مراد حافظي در نهايت آقايان حاجت پور و نويد شعباني در دور اول حذف و آقايان جافري و حافظي به مرحله نهايي راه يافتند.

وي گفت: در جلسه امشب مورخه92/8/19 كه با حضور ده نفر از اعضاي شوراي شهر مسجدسليمان برگزار گرديد هيچ كدام از دو گزينه نهايي نتوانستند حائز اكثريت آراء شوند و بدين ترتيب تمامي گزينه ها از دور رقابت خارج شدند. عضو شوراي شهر مسجدسليمان ادامه داد: از فردا روش انتخاب شهردار به صورت تك نفره صورت خواهد گرفت. بدين صورت كه با گزينه هاي جديد كه از ميان گزينه هاي قبلي نخواهد بود مصاحبه و هر كدام حائز اكثريت آراء يعني 6 رأي شد به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب و معرفي خواهد شد.

وي ضمن عذر خواهي از مردم به خاطر تأخير در انتخاب شهردار گفت: شوراي شهر مسجدسليمان مي خواهد با تأمل بهترين گزينه را براي شهرداري مسجدسليمان انتخاب كند. وي گفت: دير انتخاب كردن شهردار بهتر از يك انتخاب بد خواهد بود چرا كه معتقديم دود آن به چشم مردم خواهد رفت. زمانپور ابراز اميدواري كرد با انتخاب يك شهردار كارآمد شاهد آباداني مسجدسليمان باشيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 20در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 20
  1. افراد تحصيلكرده كم نيست… حالا كه انتخاب نكرديد اميدوارم پس از اين همه مدت يك گزينه خوب به عنوان شهردار انتخاب بشه…

  2. اقا بذارین شورای بعدی انتخاب کنه . تو این 4 سال هم تحقیقات شما تکمیل میشه و شورای بعدی با استفاده از تجربیات شما شهرداری را با تحقیقات 4 ساله انتخاب می کنه. بابا بازم به شورای شهر گل گیر.شورایی که حتی مکانی برا تشکیل جلسه نداره اولین شهردار شهرش را دو ماهیه که انتخاب کرده. خیلی ازکاراشو هم انجام داده.

  3. اميدوارم گزينه بعدي از همتباران خودشون نباشه…

  4. آخرس درس دن تا يكي ز گويل خوسون انن حالا بوينين كي گودوم.

  5. ” از فردا روش انتخاب شهردار به صورت تک نفره صورت خواهد گرفت. بدین صورت که با گزینه های جدید که از میان گزینه های قبلی نخواهد بود مصاحبه و هر کدام حائز اکثریت آراء یعنی ۶ رأی شد به عنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب و معرفی خواهد شد. ”
    ممکنه این بخش از صحبتها رو تشریح بفرمائید؟
    گزینه های جدید از کجا و بر اساس چه معیاری معرفی میشوند ؟
    به اعتقاد من یک فراخوان در شهر مسجدسلیمان داده شود، قطعاً شایستگانی وجود دارند که صاحب علم و برنامه نیز باشند.

  6. باسلام وخداقوت خدمت منتخبین شایسته مردم درشورای شهر. بعنوان یک شهروند پیشنهاد میکنم انتخاب شهردار را به سبک انتخاب وزیر انجام ندهید که اگر رای نیاورد بسلامت اگر انتخاب بین دو نفر رسید و حداکثر رای را نیاوردند در یک جمع دوستانه بدور از هیاهو دوباره در مورد همان گزینه ها تبادل نظر وبحث شود چون بااین روش حذفی افراد صورت مسئله را پاک میکنیم.ضمنا ضمن احترام برای تمام گزینه ها پیشنهاد میگردد در حد امکان از نیروهای بومی متخصص شهرمان استفاده گردد اصلی که متاسفانه تاکنون نادیده گرفته شده است اگر درسالهای گذشته از بچه های بالیاقت شهر های مسجدسلیمان لالی اندیکا وهفتگل که خداراشکر کم نیستند درپست های مختلف بکارگیری می شدند ونیرو سازی میکردند حالا برای انتخاب شهردار دچار تردید نمی شدیم.امدوارم شما عزیزان شورا که همگی برای سربلندی شهرمان دغدغه دارید دراین ازمون سخت سربلند وپیروز شوید که این ارزوی قلبی ماست.یاحسین ع

  7. به نظر من اگر چه خيلي طول كشيده اما خوب شد چون با اون گزينه هايي كه شورا معرفي كرده بود اعصاب همه را خرد كرده بودند… آخه بابا حداقل سابقه بعضي افراد را مي پرسيديد. خيلي عجيب بود بدون در نظر گرفتن سوابق افراد بعضي ها رو حتي جز گزينه ها آردن توهين به مردم بود.

  8. این چه وضعشه مردم رو بلاتکلیف کردین . اگه نمیتونین انتخاب کنید استعفا بدید . من که از رای دادن به شما پشیمون شدم حتی نمیتونین شهردار انتخاب کنین

  9. (دیر انتخاب کردن شهردار بهتر از یک انتخاب بد خواهد بود چرا که معتقدیم دود آن به چشم مردم خواهد رفت. زمانپور ابراز امیدواری کرد با انتخاب یک شهردار کارآمد شاهد آبادانی مسجدسلیمان باشیم.)

    این سخن بسیار درست و ادیبانه است اما آنچه از فرایند چند ماهه مستفاد میشود اینست که در شورا پراکندگی آرا وجود دارد ، این امر مزایایی دارد از جمله اینکه شهردار منتخب زیر ذره بین بیشتری از سوی شورا قرار خواهد داشت ولی عیب آن اینست که مطول شدن این فرایند اوضاع خدمت رسانی به شهروندان را کندتر و پیشرفت امور دچار بلاتکلیفی خواهد شد لذا بهتر است اعضای محترم یک کف و حداقلی برای گزینش در نظر بگیرند و بیش از این شهر را معطل نکنند ، با سپاس از اعضای محترم شورای شهر

  10. با عرض سلام و خسته نباشید. امیدوارم با این تاخیرات بازم قوم گرایی نکنید و دلسوزانه برای شهر مظلوم واقع شده و ویران شده به دست شهرداران بی تجربه و بدون سابقه مدیریتی و اجرایی قبلی تصمیم بگیرید و از شورا تا شهردار خوش بدرخشید،مسجدسلیمان کم تحصیل کرده و مدیر لایق نداره که مجبور باشیم یک غیر بومی رو انتخاب کنیم و بازم شاهد بیکاری و ویرانی و ظلم باشیم و دم نزنیم و با انتخاب هر رئیس اداره ی غیر بومی اون اداره پر میشه از نیروی غیر بومی و فرزندان مسجدسلیمان هم باید با وجود تحصیلات عالیه جایی برای خدمت نداشته باشند و مجبور باشند از دیار خود برای اشتغال رخت بر بندند و آواره ی دیگر شهرها شوند و به کارگری قانع شوندهمه ی این گفته ها بی ربط با انتخاب شورای شهرنیست بی ربط با پرورش نیروی دلسوز خودی نیست بی ربط با آبادانی شهرمان به دست فرزندان رنج کشیده ی این مرزو بوم نیست………….

  11. موفق باشید

  12. اینکه باید یک شهردار با دقت و مطالعه دقیق انتخاب شود موضوع مهمی است، اما این همه تاخیر در انتخاب شهردار نیز منطقی به نظر نمی رسد. بسیاری از شهرهای استان شهردار خود را شناخته اند و به سرعت در مسیر رشد و شکوفایی قرار دارند اما مسجدسلیمان همچنان اندر خم کوچه ی انتخاب شهردار.
    ضمن اینکه تاخیر بیش از حد نیز نهایتا به انتخاب شتاب زده و غیر اصولی خواهد انجامید زیرا نهایتا به مرحله ای خواهد رسید که اعضای شورای شهر زیر فشار انتقادها از عملکردشان در تاخیر در انتخاب شهردار، به صورت شتابزده فردی غیر متخصص را تنها جهت فرونشاندن بار انتقادها بر کرسی شهرداری خواهند نشاند.

  13. من هم معتقد دیر انتخاب کردن بهتر از بد انتخاب کردن است.
    امیدوارم شبانه روز به دنبال یک فرد با سابقه و متخصص باشید.

  14. حتی اگر یکسال هم بشه بهتر از یک نفر تعطیل انتخاب بشه ما که تا حالا تحمل کردیم بازم تحمل میکنیم بگردین نفر کامل تر انتخاب کنید فقط زود باشید که مردم دارند کلافه میشن

  15. نرگس خانوم !!!!
    بعدش
    کجا طایفه ای عمل کردن ؟!!!!!

  16. اقا رستم در حال حاضر سرپرست شهرداری از طایفه قندعلی اس معاون فنی قندعلی معاون مالی اداری قندعلی و معاون خدمات هم قندعلی. اکثریت شورا هم قندعلی شهرداری که انتخاب کردند و تایید نشد قندعلی

  17. سپهر و نرگس خانوم مگر شرکت نفت که همش پر شده از یک طابفه و رییس ش الان مال همو طایفه هست باید گیر بدیم بگیم طایفه ای عمل کردن ؟ عزیزان بابا!! قربونتون برم من کارمند شهرداری هستم (بودم بازنشسته شدم ) همه پرسنل اش را مشناسم .غیر از همی که برا سرپرست انتخاب کردن کی سابقه دار تر و واجد شرایط تر بود ؟ اگر به این بنده خدا ها انتقاد می کنی باید با دلیل و سند باشه . توی هر اداره حداقل از هر طایفه 5 -6 نفر هم طایفه ای ان . شورای اول سه نفر از هفت نفر و شورای سوم دو نفر از 7 نفر از یک طایفه بودن . نگاه طایفه ای را برداریم . بخدا این نگاه ها داره ریشه ما در می یاره بذاریم کار کنن …بخدا من حاضرم همه از یک طایفه باشن ولی شهرم و دیارم از از این وضعیت دربیاد
    به امید خدا من اطمینان دارم وضعیت ایطور نمیمونه ..
    ازشون انتقاد کنیم و راه را برای شان هموار کنیم ..تا فکر نکنن ما حواسمون نیست ولی از دید قوم گرایی به آنها نگاه نکنیم …

  18. با سلام؛

    آقای سپهر و دیگر دوستان که مغرضانه به یک طایفه حمله می کنین، آقا کی می خواهین بفهمین که اگر نماینده محترم و اکثریت شورا از یک طایفه هستن، این افراد ابتدا کاندید شدند و بعد رقیباشون رو که احتمالا از طایفه شما هم بودند رو شکست دادند، دست از این لجبازی های کودکانه بردارید، این کینه ها برای شهر ما خانمان سوز هستند، گاهی اوقات آدم باید قدرت طرف مقابلش رو بپذیره، این طایفه در اکثر زمینه ها پیشرفت کردند و امثال شماها هم با این سم پاشی ها هیچ کاریش نمی تونید بکنید، اگر قبول ندارید بعنوان مثال آدم های تحصیل کرده آنها رو که شاغل در مراکز آموزش عالی هستند رو شمارش کنید و یا قدرت های اقتصادی آنها رو شمارش کنید و…

  19. ما معتقدیم آنانکه که در انتخابشان وسواس هستند بدترین را انتخاب می کنند البته هر چه شهردار دیرتر انتخاب شود آقایان وقت بیشتری برای خودنمایی و جولان پیدا می کنند لطفا به فکر شهر باشید.
    آیتم های انتخاب شهردار
     نحوه مصاحبه بصورت انفرادی 
    بابا از بین این همه آدم با سواد ، با تجربه یکی را انتخاب کنید راحت نیست ولی بخدا اینقدر هم سخت نیست. 

  20. آه رستم

    /جهت اطلاع حضرتعالی افراد شایسته و باسابقه در شهرداری وجودارد اما چشم بصیرت می خواهد که ببیند انتخاب سرپرست……….شهرداری،توسط اعضاء حداکثری صورت گرفته است.درحال حاضر نیز شهرداری مسجدسلیمان در آلبوم افتخاراتش (سه مدرس دانشگاه و هشت نفر دانش آموخته در رشته مختلف از جمله مدیریت در کارنامه خود دارد)باز هم بگویید کسی نیست…………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.