• امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
کل اخبار 12187اخبار امروز : 2
8

بازدیدسرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان از مرکز فنی حرفه ای امام خمینی(ره)شهرستان

  • کد خبر : 39613
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری از مرکز فنی حرفه ای امام خمینی(ره) بازدیدکرد. در این دیدار ابتدا گزارشی از عملکرد و فعالیت های و اقدامات این مرکز آموزشی از سوی جهانگیر یوسفی رئیس مرکز  ارائه شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی اظهارداشت: مرکز فنی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری از مرکز فنی حرفه ای امام خمینی(ره) بازدیدکرد. در این دیدار ابتدا گزارشی از عملکرد و فعالیت های و اقدامات این مرکز آموزشی از سوی جهانگیر یوسفی رئیس مرکز  ارائه شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی اظهارداشت:
مرکز فنی و حرفه ای در تعامل با ادارات و نهادهای تاثیر گذار همچون شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، هوانیروز ،اداره آموزش وپرورش در سطح شهرستان نیز موفقیت های داشته است و همچنین بخشی از مشکلاتی که در حال حاضر این مرکز به دلیل مسائل اقتصادی با آن مواجه میباشد انعکاس داده شد.

سرپرست فرمانداری پس از شنیدن این گزارش، ضمن رضایت از فعالیت های صورت گرفته عملکرد این مرکز را مثبت ارزیابی کرده و گفت: با توجه به سال رونق تولید، اهمیت آموزش های مهارتی در امر اشتغال و تولید، همه دستگاهها بر خود مکلفند تا همکاری لازم را با این مرکز داشته باشند تا بتوان با یک قدرت و نیروی دسته جمعی گام مثبتی در راستای اشتغال زایی و تولید برداریم. وی بیان داشت : در شرایط کنونی نیاز به اشتغال ، نیاز ملموس خانواده هاست و بایستی دستگاه های مرتبط ازجمله فنی و حرفه ای در خصوص آموزش و مهارت آموزی برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال هدف گذاری کرده و در راستای اهداف مشخص گام های موثری برداردکه خوشبختانه سازمان فنی و حرفه ای توانسته است آموزش های مهارتی ارائه شده خود را با منطبق سازی با نیاز بازار کار هم سو نماید. گفتنی است سرپرست فرمانداری در ادامه ضمن بازدید از کارگاه های مختلف مرکز مذکور با کارآموزان و هنرجویان از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.