• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 12173اخبار امروز : 5
4

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
هنوز هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیم مشخص نشده است/ تلاش می کنیم تا پایان هفته تکلیف سرمربی تیم نفت را مشخص کنیم

  • کد خبر : 39742
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان گفت: هنوز هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیم مشخص نشده اما برای فصل آینده از یک گزینه داخلی استفاده می کنیم. مهران نصیریان دوست بیان کرد: در چند روز آینده نشستی در خصوص انتخاب سرمربی تیم بین اعضای هیات مدیره برگزار می شود و تا روز پنجشنبه همین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان گفت: هنوز هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیم مشخص نشده اما برای فصل آینده از یک گزینه داخلی استفاده می کنیم. مهران نصیریان دوست بیان کرد: در چند روز آینده نشستی در خصوص انتخاب سرمربی تیم بین اعضای هیات مدیره برگزار می شود و تا روز پنجشنبه همین هفته تکلیف سرمربی تیم مشخص می شود.

وی ادامه داد: برای هدایت تیم چند گزینه را مدنظر داریم اما تلاش می کنیم فردی را انتخاب کنیم که بیشتر با شرایط جوی تیم و شهر مسجدسلیمان آشنا باشد.

وی گفت: هدف ما این است که با یک تیم قدرتمند وارد مسابقات شویم اما مشکلات مالی همچنان گریبان تیم ما را گرفته لذا تلاش می‌ کنیم با جذب یک حامی مالی قوی، مشکلات خود را پیش از شروع لیگ برطرف کنیم.

مهران دوست که چندی پیش از سمت خود استعفا داده بود در خصوص بازگشتش به تیم افزود: اعضای هیئت مدیره باشگاه با استعفایم مخالفت کردند و همچنان به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت می کنم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه هدف مان ساختن یک تیم قدرتمند برای فصل آینده است گفت: اعتقاد داریم که مربیان داخلی بهتر می توانند برای تیم نفت مسجدسلیمان مثمر ثمر باشند از سوی دیگر به دنبال جذب بازیکنان مطرح ایرانی هستیم تا در کنار دیگر بازیکنان بومی بتوانیم تیم خوبی روانه مسابقات کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده بازیکن خارجی جذب می کنید گفت: هم اکنون یک بازیکن خارجی داریم اما برای فصل آینده به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر هستیم اگر چه ابتدا باید سرمربی تیم مشخص شود تا با نظر او بازیکنان تیم را انتخاب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.