• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
کل اخبار 12205اخبار امروز : 3
4

معاون مهندسی ساخت و توسعه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:
حدود ۷۵ ساختمان دولتی در زلزله مسجدسلیمان آسیب دید

  • کد خبر : 41023
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون مهندسی ساخت و توسعه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در جلسه برآورد خسارت زلزله مسجدسلیمانه به ارائه آمار ارزیابی خسارت پرداخت و گفت: اداره کل راه و شهرسازی مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر علی عیدیوندی گفت: حدود ۷۵ ساختمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون مهندسی ساخت و توسعه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در جلسه برآورد خسارت زلزله مسجدسلیمانه به ارائه آمار ارزیابی خسارت پرداخت و گفت: اداره کل راه و شهرسازی مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر علی عیدیوندی گفت: حدود ۷۵ ساختمان دولتی در زلزله مسجدسلیمان آسیب دید که مساحتی بالغ بر ۵۵ هزار و ۸۶۵ متر و خسارت ۲۶ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومانی برجای گذاشته است.

معاون مهندسی ساخت و توسعه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: همچنین تاکنون ۱۰ هزار واحد شهری درخواست ارزیابی داده‌اند که ۸ هزار واحد آن تاکنون بازدید شده است.

عیدی‌وندی عنوان کرد: یک هزار و ۳۸۲ ساختمان مربوط به شرکت نفت، ۱۴۸ ساختمان مربوط به ارتش و ۱۶ واحد اداری نیز دچار آسیب‌دیدگی شدند که خسارت آن ها حدود ۵۸ میلیارد و ۹۸۳ میلیون و ۵۶۳ هزار برآورد شده است.

وی افزود: ساختمان اداره آگاهی، تعاون، جهاد کشاورزی، تامین اجتماعی، محیط زیست، اقتصاد دارایی، پارک علم و فناوری، اداره ارشاد و چند اداره دیگر با درصدهای مختلف از جمله ساختمان هایی هستند که در این زلزله بیشترین آسیب را دیده اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.