• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
9

برگزاري جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 4317
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۷:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان مسجدسلیمان که در فرمانداری و با حضور سید مجید صالحی سرپرست فرمانداری و برخی از مسئولین شهرستانی برگزار شد، صالحی ضمن اشاره و تأکید بر لزوم ارتقاء سطح سلامت و بهداشت شهروندان در این شهرستان، خواستار تلاش همه مسئولین در جهت نیل به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان مسجدسلیمان که در فرمانداری و با حضور سید مجید صالحی سرپرست فرمانداری و برخی از مسئولین شهرستانی برگزار شد، صالحی ضمن اشاره و تأکید بر لزوم ارتقاء سطح سلامت و بهداشت شهروندان در این شهرستان، خواستار تلاش همه مسئولین در جهت نیل به این هدف شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی اظهار داشت:

با توجه به این که موضوع سلامت از همه جهات و حتی به لحاظ امنیت موضوعی مهم و اساسی است، از این رو باید با جدیت اقدامات در خوری صورت گیرد چرا که نمی توان در خصوص سلامت و امنیت غذایی و البته بهداشت محیط و شهروندان قصور و کوتاهی صورت پذیرد. بر همین اساس، هیچ گونه تعلل و ضعفی مورد پذیرش نیست.

فرماندار مسجدسلیمان افزود: انتظاری که از دستگاه های ذیربط و مسئول می رود، تلاش و پیگیری تا حصول نتیجه و اقدام عملی و مؤثر در ارتقاء سطح سلامت شهروندان است و باید در این راه همه با هم با تعامل سازنده گام برداریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.