• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
6

برگزاری جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 4320
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۷:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در این جلسه که به ریاست سید مجید صالحی سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد سرپرست فرمانداری ضمن اشاره بر لزوم نظارت و کنترل بیش از پیش بازار، خواستار حضور پر رنگ تر و جدی تر بازرسان در این خصوص شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در این جلسه که به ریاست سید مجید صالحی سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد سرپرست فرمانداری ضمن اشاره بر لزوم نظارت و کنترل بیش از پیش بازار، خواستار حضور پر رنگ تر و جدی تر بازرسان در این خصوص شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی اظهارداشت:از آنجا که بازار معمولاً همراه با نوساناتی است، لزوم کنترل آن امری اجتناب ناپذیر است و باید در این خصوص اقدامات جدی تری صورت پذیرد.

صالحی افزود: بازرسی های سرزده و انتحاری می تواند ما را در رسیدن با آمار صحیح و اتفاقات واقعی بازار و نوسانات آن آگاه نمود. از این رو انتظاری که از دوستان مسئول می رود، اقدامات درخور و مؤثر در این راه است.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان اضافه کرد: اگر در سطح شهرستان در خصوص نظارت صحیح چاره اندیشی شود و این مهم به شکلی که مردم به نحو مطلوبی آن را حس نمایند، ضمن کنترل صحیح و دقیق بازار، رضایت مندی مردم و شهروندان را نیز به همراه دارد و این امر نکته ای حائز اهمیت است، این که مردم به شکل محسوس و ملموسی، عملکرد مطلوب مسئولین ذیربط را احساس نمایند، که در این خصوص می توان به گزارشات مردمی منوط به رسیدگی به موقع و پرداختی درخور آن، ما را در ادامه راه کمک و یاری نمود. از این رو انتظاراست، این امر مورد نظر مسئولین قرارگیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام در شهرهای کوچک امر بازرسی بسیار دشوار است و با توجه به یکسری ملاحظات و تبعات بعدی که منجر به دشمنی ها میگردد نمیتوان به امر نظارت خیلی دل بست ، بهتر است امر بازرسی و نظارتهای سر زده استانی باشد و بازرسان بصورت رندوم از سایر شهرهای استان باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.