• امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
کل اخبار 12174اخبار امروز : 1
8

معرفی ۲ داروخانه در مسجدسلیمان به دلیل گرانفروشی به اداره تعزیرات

  • کد خبر : 45651
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
معرفی ۲ داروخانه در مسجدسلیمان به دلیل گرانفروشی به اداره تعزیرات

رویش زاگرس: دو داروخانه در شهرستان مسجدسلیمان به دلیل گرانفروشی به اداره تعزیرات معرفی شدند. با دستور دکتر محمد پاکدل تیمی متشکل از مسئول بازرسی فرمانداری مسجدسلیمان و کارشناس اداره صمت و با هدف نظارت مستمر و منظم بر اصناف برای جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی چندین داروخانه سطح این شهرستان مورد بازدید قرار […]

رویش زاگرس: دو داروخانه در شهرستان مسجدسلیمان به دلیل گرانفروشی به اداره تعزیرات معرفی شدند. با دستور دکتر محمد پاکدل تیمی متشکل از مسئول بازرسی فرمانداری مسجدسلیمان و کارشناس اداره صمت و با هدف نظارت مستمر و منظم بر اصناف برای جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی چندین داروخانه سطح این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.
در این بازدید ۲ داروخانه متخلف که اقدام به گرانفروشی کرده بودند برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات معرفی شدند. گفتنی است لیست داروخانه های توزیع کننده ماسک دولتی برای رفاه حال شهروندان در شهرستان مسجدسلیمان بشرح ذیل است:

احمدی داروخانه مسجدسلیمان، امیری داروخانه مسجدسلیمان، خلفیان داروخانه مسجدسلیمان، داروخانه دکتر رحیمی مسجدسلیمان، داروخانه دکتر ظاهری مسجدسلیمان، داروخانه دکتر مرضیه محمودی مسجدسلیمان، داروخانه شبانه روزی دکتر شهریاری، داروخانه شفا(محراب سلیمانی)، داروخانه فرش نهالی.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.