• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
1

جدایی بازیکنان نفت یکی پس از دیگری
پس از حسینی، سجاد جعفری هم از نفت مسجدسلیمان جدا شد

  • کد خبر : 50613
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>جدایی بازیکنان نفت یکی پس از دیگری</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>پس از حسینی، سجاد جعفری هم از نفت مسجدسلیمان جدا شد</span>

رویش زاگرس: پس از جدایی ساسان حسینی از نفت مسجدسلیمان سجاد جعفری دیگر مهاجم نفت مسجدسلیمان نیز از این جدا  وبه به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس جعفری گفت: محبت مردم مسجدسلیمان را فراموش نمی‌کنم و خودم را مدیون آن ها می‌دانم. سجاد جعفری ادامه داد: دو فصل در […]

رویش زاگرس: پس از جدایی ساسان حسینی از نفت مسجدسلیمان سجاد جعفری دیگر مهاجم نفت مسجدسلیمان نیز از این جدا  وبه به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس جعفری گفت: محبت مردم مسجدسلیمان را فراموش نمی‌کنم و خودم را مدیون آن ها می‌دانم. سجاد جعفری ادامه داد: دو فصل در نفت مسجدسلیمان بودم و خاطرات خوبی که از مردم مسجد‌سلیمان دارم را هرگز فراموش نخواهم کرد. آن ها در این مدت همیشه به من محبت داشتند و خودم را مدیون مردم خونگرم و مظلوم مردم مسجدسلیمان می‌دانم. این تیم تنها دلخوشی آن ها است و امیدوارم نفت مسجدسلیمان در فصل آینده با بهترین شرایط در لیگ برتر حاضر شود و نتایج خوبی بگیرد.

وی در خصوص پیوستن به ذوب آهن عنوان کرد: از اینکه عضو تیمی قدیمی و ریشه‌دار شدم خوشحالم و امیدوارم در ذوب‌آهن روزهای خوبی را تجربه کنم. چند پیشنهاد به من رسیده بود ولی شناخت از مهدی تارتار که در نفت مسجدسلیمان با ایشان کار کردم باعث شد ذوب‌آهن را انتخاب کنم.

جعفری اظهار داشت: ذوب آهن در دو فصل گذشته به آن چیزی که لیاقتش را داشت نرسید ولی امیدوارم در فصل جدید همراه با این تیم، نتایج خوبی بگیریم و حتی به گرفتن سهمیه آسیا و قهرمانی در لیگ برتر فکر کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.