• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
کل اخبار 12226اخبار امروز : 0
4

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
روی قولم به مسؤولان باشگاه هستم/ نفت در لیگ برتر می ماند

  • کد خبر : 52232
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرمربی نفت مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>روی قولم به مسؤولان باشگاه هستم/ نفت در لیگ برتر می ماند</span>

رویش زاگرس: فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: بازی فردا از نظر جدولی بسیار حائز اهمیت است چون تیم ما با وجود اینکه در چهار، پنج مسابقه گذشته نمایش خوبی داشته، اما متاسفانه نتوانسته به استحقاق خود برسد ولی امیدوارم فردا یک بازی خوب و هجومی ارائه […]

رویش زاگرس: فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: بازی فردا از نظر جدولی بسیار حائز اهمیت است چون تیم ما با وجود اینکه در چهار، پنج مسابقه گذشته نمایش خوبی داشته، اما متاسفانه نتوانسته به استحقاق خود برسد ولی امیدوارم فردا یک بازی خوب و هجومی ارائه کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم تا جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.
او ادامه داد: پس از یک پیروزی در جام حذفی سعی کردیم بچه‌ها را از نظر روحی روانی آماده بازی فردا کنیم. از تیم فجر سپاسی شناخت خوبی داریم و می‌دانیم تیم سختکوش و دونده‌ای هستند. روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم و امیدوارم فردا سه امتیاز خوب کسب کنیم و وضعیت خودمان در جدول را بهبود ببخشیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه به او اولتیماتوم داده شده یا خیر، ابراز کرد: ما از ابتدای فصل می دانستیم کارمان خیلی سخت است. بارها گفته‌ام تیم خودمان را در فاصله ۲۰ روز مانده به شروع مسابقات جمع کردیم، اما من روی قولم به مسؤولان باشگاه که حفظ تیم در لیگ برتر است، هستم و معتقدم قطعا نه تنها می‌مانیم، بلکه یک جایگاه خوب کسب می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.