• امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
کل اخبار 12181اخبار امروز : 3
3

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان خبر داد :
آماده‌باش آتشنشانان و نیروهای خدمات شهری در چهارشنبه سوری مسجدسلیمان

  • کد خبر : 53732
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرپرست شهرداری مسجدسلیمان خبر داد :</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>آماده‌باش آتشنشانان و نیروهای خدمات شهری در چهارشنبه سوری مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: روح الله جلیلی گفت: در آخرین‌ چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) هرساله شاهد اتفاقات و حوادث تلخ از سوی برخی شهروندان می باشیم.  وی افزود: تمامی نیروهای آتشنشانی و خدمات شهری در آماده باش ویژه قرار دارند و آماده مقابله با هر نوع خطر احتمالی هستند . جلیلی تصریح کرد: بی‌توجهی به نکات ایمنی […]

رویش زاگرس: روح الله جلیلی گفت: در آخرین‌ چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) هرساله شاهد اتفاقات و حوادث تلخ از سوی برخی شهروندان می باشیم.  وی افزود: تمامی نیروهای آتشنشانی و خدمات شهری در آماده باش ویژه قرار دارند و آماده مقابله با هر نوع خطر احتمالی هستند .
جلیلی تصریح کرد: بی‌توجهی به نکات ایمنی و سهل‌انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه‌سوری می‌تواند زیان‌های جانی و مالی سنگین و غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد؛ بنابراین با توجه به شیوع ویروس کرونا، از شهروندان درخواست می‌کنیم از هرگونه تجمع و برپایی آتش و استفاده از مواد محترقه خطرناک خودداری کنند.
رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان نیز با اشاره به آماده باش ویژه آتشنشانی و نیروهای خدمات شهری در شب چهارشنبه سوری گفت: با توجه به افزایش استفاده از مواد محترقه در این شب نیروهای آتشنشانی به همراه نیروی های خدمات شهری شهرداری در آماده باش ویژه قرار دارند.
وی افزود: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش‌سوزی بلافاصله با شماره ۱۲۵ واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان تماس بگیرند. (لازم به ذکر است تماس با مرکز ۱۲۵ فقط با خط همراه اول امکان پذیر می باشد .)

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.