رویش زاگرس: با حضور علی هزارسی سرپرست شهرداری، جمعی از معاونین و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری سامانه هوشمند ۱۳۷ شهرداری مسجدسلیمان راه اندازی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در سخنانی با اشاره به موضوع سامانه ۱۳۷ اظهار داشت: هدف از این نشست هماهنگی در مورد یک خدمت و اقدام جدیدی است که با زحمت همکاران در مجموعه واحد روابط عمومی پیگیری و راه اندازی شده است. وی افزود: به منظور پیشبرد اهداف مان در راستای ایجاد رضایت مندی شهروندان مناطق مختلف شهر هماهنگی هایی به عمل خواهد آمد که بتوانیم خدمات مطلوب در این مسیر داشته باشیم.
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در ادامه گفت: سامانه ۱۳۷ در تمام شهرداری های سراسر کشور در راس امورات قرار دارد، به لحاظ این که مستقیماً با مطالبات مردمی در ارتباط است و باید با حساسیت خاص برنامه ریزی شود تا نتیجه نهایی صورت گیرد. این مقام مسئول با ابراز خرسندی از موقعیت سامانه ۱۳۷ در شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت: با روند فوق مراجعات کمتری از سوی شهروندان صورت خواهد گرفت و پیگیری کار با سرعت عمل بهتری صورت می گیرد.
وی ادامه داد: یکی از معیارهای ارزش یابی کارکنان در دفتر سازمان استانداری، سامانه ۱۳۷ بوده، که لزوما نیازمند پاسخگویی مستقیم خود مدیران می باشد. سرپرست شهرداری مسجدسلیمان بیان کرد: از طریق همه دستگاه های نظارتی، تمامی پیام ها با توجه به کد پیگیری قابل پی گیری و گزارشات هر سه ماه یکبار باید به استانداری خوزستان ارسال شود، تلاش می شود تا با همت همه همکاران در تمامی واحدها به سمت شهرداری هوشمند حرکت کنیم تا بتوانیم گامی در راستای رفاه حال شهروندان برداریم. در ادامه این جلسه عباس وحدت مسئول روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان اعلام کرد: سامانه ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی شهروندان خواهد بود.
شهروندان می توانند با شماره گیری ۱۳۷ از تمامی خطوط مخابراتی، شکایات و گزارشات خود را به این سامانه ارسال و کد پیگیری دریافت نمایند.
آقای هزارسی پس کو آسفالت که قول این هفته رودادی امروز کارگران شهرداری بابیل آسفالت میریختن داخل چاله چوله های خیابان این بد آسفالت کلی؟؟؟