• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 12281اخبار امروز : 0
8

اجرای طرح توقیف وسایل نقلیه متخلف در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 58208
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
اجرای طرح توقیف وسایل نقلیه متخلف در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح توقیف ساعتی ۲۰دستگاه خودرو و۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ”حمیدرضا بهاروند” در تشریح جزئیات این طرح اظهار داشت: این طرح در راستا‌ی پیشگیری از رفتارهای پرخطر رانندگی، ارتقاء ایمنی تردد طرح توقیف ساعتی وسایل نقلیه متخلف با رویکرد تشویق و […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح توقیف ساعتی ۲۰دستگاه خودرو و۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ”حمیدرضا بهاروند” در تشریح جزئیات این طرح اظهار داشت: این طرح در راستا‌ی پیشگیری از رفتارهای پرخطر رانندگی، ارتقاء ایمنی تردد طرح توقیف ساعتی وسایل نقلیه متخلف با رویکرد تشویق و ترغیب شهروندان در راستای رانندگی قانونمند و اجرای صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ۲۰ دستگاه خودرو و ۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: بنا به تشخیص کارشناسان راهور،با بررسی سوابق راننده خودور ضمن اعمال قانون، خودرو بصورت ساعتی متوقف شده و رانندگان متخلف مورد اموزش قرار گرفته شد، قطعا این طرح تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات داشته که هم تذکر و توجهی برای دیگر رانندگان و هم برای خود راننده متخلف می باشد که مجدد مرتکب تخلف نشود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.