• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12165اخبار امروز : 4
4

دكتر اسماعيل جليلي: با صلابت برگ زرین دیگری در تاریخ ورزش شهرستان رقم بزنید

  • کد خبر : 6004
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر جلیلی، نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تبریک پیروزی طلائی پوشان نفت مسجدسلیمان در چهارچوب رقابت های لیگ دسته یک کشور خاطر نشان کرد: امیدوارم در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر جلیلی، نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تبریک پیروزی طلائی پوشان نفت مسجدسلیمان در چهارچوب رقابت های لیگ دسته یک کشور خاطر نشان کرد: امیدوارم در ادامه با صلابت خود برگ زرینی در تاریخ ورزش شهرستان رقم بزنید.

وي خطاب به هيئت مديره نفت گفت: پیرو مذاکرات قبلی با هیئت مدیره محترم تیم انتظار دارم با هوشیاری و فارغ از هرگونه حاشیه و با مدیریت صحیح محیط داخلی و بیرونی از هرگونه اقدام و تبانی احتمالی برای بازی های حساس باقی مانده لیگ پیشگیری نموده تا جشن پیروزی نهایی و حضور در لیگ برتر را انشالله در مسجدسلیمان و با حضور هواداران پرشور و فهیم نفت برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. جناب آقای دكتر جلیلی بازیکنان واعضا کادر در هیچ زمانی تبانی نکرده و
    نخواهد کرد وبرای سربلندی شهر از هبچ کوششی دریغ نخواهد کرد کاش به این موضوع اشاره نمی کردید

  2. آقا علی منظور برخی ها در وزارت نفت هستند که نمی خواهند قبول کنند وزارت نفت دو تیم در لیگ برتر داشته باشه(تیم نفت تهران.)
    و می خواهند جلوی پیشرفت فوتبال مسجدسلیمان را بگیرند اما ما مردم مسجدسلیمان اجازه نمی دهیم و دکتر جلیلی محکم پشت ما هست و ما هم پشت ایشان.این کمترین کاری است که وزارت نفت می تواند برای جبران ظلمهایش به مردم مسجدسلیمان بکند.
    دکتر جلیلی به موقع به اونها و عواملشون در خوزستان تذکر داد.
    ضمنا” با صعود تیم مسجدسلیمان به لیگ برتر ورزشگاه نفت باید بیش از پیش مجهز و بازسازی بشه و بخصوص جایگاه تماشاگران و ظرفیت ورزشگاه افزایش پیدا کنه چون با آمدن تیم های مطرح و انجام بازی های حساس، تماشاگران زیادی هم از شهرهای اطراف برای دیدن بازی ها به مسجدسلیمان خواهند اومد.
    همچنین فرصت مناسبی برای راه اندازی مجدد فرودگاه مسجدسلیمان هست چون با وجود رفت و آمد تیم نفت و تیم های مختلف بصورت هفتگی، حجم مسافران مناسب خواهد شد و راه اندازی فرودگاه به صرفه خواهد بود.

  3.   جناب دکتر جلیلی شما که اینقدر به فکر ورزش شهر هستید وجای تقدیر وتشکردارد چرا چراپی گیر باشگاه ورزشی بدرنیستید که قهرمانان بزرگی به جامعه ورزشی شهر وکشورتقدیم کرده ،چرا تربیت بدنی شهر بدون مدیراست وفقط کارت بیمه ورزشی صادر میکند باتشکرشهنی کرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.