• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
7

حسین عالی محمدی مرحله شانزدهم آخرین سفر ورزشی خود را با تقدیر از بزرگان و پیشکسوتان تیم فوتبال آزادگان مسجدسلیمان به پایان رساند

  • کد خبر : 60941
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی مرحله شانزدهم آخرین سفر ورزشی خود را با تقدیر از پیشکسوتان تیم فوتبال آزادگان مسجدسلیمان به پایان رساند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی در ادامه سفر ورزشی خود به دور ایران فاصله استان کردستان به استان کرمانشاه را طی سه روز طی کرد. حسین عالی محمدی […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی مرحله شانزدهم آخرین سفر ورزشی خود را با تقدیر از پیشکسوتان تیم فوتبال آزادگان مسجدسلیمان به پایان رساند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی در ادامه سفر ورزشی خود به دور ایران فاصله استان کردستان به استان کرمانشاه را طی سه روز طی کرد.

حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزش است و در همین راستا دور شانزدهم را با تقدیر از پیشکسوتان تیم فوتبال آزادگان مسجدسلیمان طی کردم.
وی گفت: در این مرحله ادای احترام می کنم به اساتید بزرگوار اسکندر امیدی بنیانگذار باشگاه آزادگان، بهمن معین نیا، علی ممبینی، محمدیار قاضی، دیدار شهنی، حمزه حسن خانی، صفر محمدی، رضا ارزانی که از بزرگان این تیم بوده و هستند.
همچنین یاد می کنم از دیگر پیشکسوتان این تیم محمدعلی احمدپور، بهنام اسکندری، حمید هاشمی، شادروان علی بابا احمدپور، فرامرز اسدپور، محمد(ممی)احمدی، احمد ارزانی، بابک اسکندری، شاهرخ شادکام، علی و علیرضا شهنی، سامان شاهپوری، عیسی افروشه، شهاب الاسوند، جهانبخش یوسفی.

عالی محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین جا دارد از آقایان شهباز بهزادی، عبدالحسین مطلبی، جهانبخش نصیری و استاد حیدر بارانی نیز که طی این سال ها با مشورت های خود من را راهنمایی می کردند تشکر و قدردانی نمایم.
لازم به ذکر است عالی محمدی قصد دارد به صورت آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.