• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
8

مادر شهید روزعلی ایزدیان آسمانی شد

  • کد خبر : 63672
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
مادر شهید روزعلی ایزدیان آسمانی شد

رویش زاگرس: مادر شهید روزعلی ایزدیان آسمانی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حاجیه خانم شاهزاده ایزد مادر شهید روزعلی ایزدیان پس از سال ها دوری از فرزند شهیدش جان به جان آفرین تسلیم و به فرزند شهیدش پیوست. محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت مادر […]

رویش زاگرس: مادر شهید روزعلی ایزدیان آسمانی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حاجیه خانم شاهزاده ایزد مادر شهید روزعلی ایزدیان پس از سال ها دوری از فرزند شهیدش جان به جان آفرین تسلیم و به فرزند شهیدش پیوست.
محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت مادر شهید ایزدیان را تسلیت گفت.

مراسم تشییع و تدفین این مادر شهید روز جمعه ۱۴٠۳/۲/۱۴ از ساعت ۹ الی۱۱ در قطعه والدین شهدای بهشت زهرای چهاربیشه و از ساعت ۱۱ الی ۱۴ در سالن فرهنگیان نفتون برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است شهید علی ایزدیان متولد سال ۱۳۴۵ از بسیجیان پایگاه حمزه سیدالشهدا مسجد صاحب الزمان منطقه کلگه شهرستان مسجدسلیمان بود که در ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۱ در والفجر مقدماتی و در سن ۱۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل و پیکر پاک ایشان پس از ۳۸ سال در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی توسط کمیته جست و جوی مفقودین کشف و در زادگاهش مسجدسلیمان با حضور پرشور مردم در گلزار شهدای کلگه به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.