• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 12281اخبار امروز : 0
12

در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی
پیام تسلیت مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 63899
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>پیام تسلیت مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: عباس معظمی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی در این لحظات پر از اندوه که دل‌هایمان با خبر شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان گرانقدرشان در سانحه دلخراش بالگرد به درد […]

رویش زاگرس: عباس معظمی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

در این لحظات پر از اندوه که دل‌هایمان با خبر شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان گرانقدرشان در سانحه دلخراش بالگرد به درد آمده است، لازم می‌دانم به نمایندگی از جامعه بزرگ صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، تسلیت عمیق خود را ابراز دارم.
سید محرومان، با شخصیتی والا و جایگاهی رفیع، نه تنها به عنوان یک رئیس جمهور توانمند، بلکه به عنوان یک انسان بزرگ، خادم امام رضا (ع) و دارای روحیه‌ای جهادی و ایثارگرانه، همواره الهام‌بخش ما بودند. ایشان با عمل به اصول اخلاقی و انسانی، نقشی بی‌بدیل در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان داشتند و خدمات ارزنده‌ای را در جهت توسعه و پیشرفت کشور ارائه نمودند.

در سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع)، یاد و خاطره‌ی آن بزرگوار را گرامی می‌داریم و از خداوند منان برای روح پاکشان طلب مغفرت و برای همه مردم ایران صبر جزیل مسئلت داریم. انشالله با عنایت امام زمان و ولایت رهبر معظم انقلاب عزم و اراده ما برای ادامه راه و رسالتی که ایشان با قدم‌های استوار آغاز نموده بودند، مصمم‌تر شود.

این پیام تسلیت، به عنوان کوچکترین نشانه‌ای از قدردانی و احترامی است که برای آن عزیز سفر کرده قائل هستیم و امیدواریم که روح بلندشان در آرامش ابدی و در جوار رحمت الهی قرار گیرد.

عباس معظمی
مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.