• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 12281اخبار امروز : 0
13

امام جمعه مسجدسلیمان:
آیت الله رئیسی الگوی مدیریت اسلامی و سیدالشهدای عرصه خدمت بود

  • کد خبر : 63988
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>آیت الله رئیسی الگوی مدیریت اسلامی و سیدالشهدای عرصه خدمت بود</span>

رویش زاگرس: امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان گفت:آیت الله رئیسی الگوی مدیریت اسلامی و سیدالشهدای عرصه خدمت بود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان شهدای خدمت و در راس آن ها آیت الله رئیسی را نمونه یک مدیر انقلابی خواند و گفت: […]

رویش زاگرس: امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان گفت:آیت الله رئیسی الگوی مدیریت اسلامی و سیدالشهدای عرصه خدمت بود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان شهدای خدمت و در راس آن ها آیت الله رئیسی را نمونه یک مدیر انقلابی خواند و گفت:

آیت الله شهید رئیسی حماسه‌ساز میدان خدمت صادقانه و بی‌منت به ملت و مملکت و الگویی برای تحقق مدیریت انقلابی بود و عاشقانه خدمت می‌کرد و در این مسیر شب و روز نمی‌شناخت. سید احمدی  ادامه داد: مردم قدر شناس ایران اسلامی با حضور در مراسم تشییع ایشان نشان دادند که قدردان خدمات او هستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمود: یکی از بهترین عناصرمان در زیر این آسمان را از دست دادیم؛ یکی از بهترین‌ها را از دست دادیم… چاره‌ای نیست؛ این ها را باید تحمل کرد در راه خدای متعال.

وی در ارتباط با انتخابات آینده ریاست جمهوری نیز گفت: امیدواریم مردم با حضور گسترده خود شبیه‌ترین فرد به آیت‌الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.