• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
کل اخبار 12224اخبار امروز : 1
11

پویش همدلی نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 64041
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
پویش همدلی نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

رویش زاگرس: پویش همدلی نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با کمک انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان پویش همدلی نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. خلیلی رئیس زندان مسجدسلیمان در سخنانی اظهار داشت:سازمان زندان ها در […]

رویش زاگرس: پویش همدلی نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با کمک انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان پویش همدلی نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
خلیلی رئیس زندان مسجدسلیمان در سخنانی اظهار داشت:سازمان زندان ها در نظام زندانبانی اسلامی چند رسالت دارد. وی ادامه داد: اولین رسالت ما حفظ و نگهداری زندانی جهت حفظ سلامت جامعه است. دوم اصلاح و تربیت زندانیان و مهمترین آن رسیدگی به مشکلات و معضلات مربوط به خانواده های زندانیان می باشد.
حجت الاسلام مرعشی رئیس دادگستری مسجدسلیمان نیز ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان گفت:سند تحول قضایی در دوران ریاست آقای رئیسی بر قوه قضائیه تهیه و تدوین شد. وی گفت: زندان بخشی از واقعیت جامعه و اجتناب ناپذیر است و بعضی ها خواسته یا ناخواسته گرفتار زندان می شوند که باید با تمهیداتی که اندیشیده می شود این مجرمین اصلاح و به دامان جامعه بازگردند. وی همچنین از عدم حضور مسئولین و خیرین در این مراسم گلایه کرد و گفت: در بسیاری از شهرها استقبال از چنین مراسماتی پرشورتر برگزار می شود که امیدواریم در مراسمات آینده شاهد استقبال بیشتری از چنین مراسماتی باشیم.
رئیس دادگستری مسجدسلیمان ادامه داد: حدود 80 درصد از زندانیان به دلیل شرایط بد و مشکلات اقتصادی گرفتار زندان شده اند و همه باید کمک کنیم که نه تنها زندانیان اصلاح شوند بلکه از خانواده های آنان نیز حمایت کنیم.
علی زلقی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان نیز گفت:انجمن حمایت از زندانیان وظایفی بر عهده دارد که از جمله کمک به اداره امور زندانیان و کمک به خانواده های زندانیان می باشد. وی ادامه داد:حمایت از خانواده های زندانیان باعث کاهش آسیب های اجتماعی در این قشر از حامعه می شود و این نیازمند بهره گیری بیشتر از کمک خیران شهرستان است.
دادستان مسجدسلیمان ادامه داد: درست است زندانی مرتکب جرم شده است و باید تاوان بدهد اما خانواده او تقصیری ندارد. وی ادامه داد: با زندانی شدن سرپرست خانواده مشکلات بسیاری گریبان خانواده را می گیرد که مردم و خیرین می توانند با کمک های خود در حل این مشکلات و کاهش این آسیب ها کمک کنند.
دکتر ویکتوریا دقیقیان یکی از اعضای هیئت صلح و سازش در مسجدسلیمان نیز گفت: اداره آموزش و پرورش می تواند علاوه بر فرهنگ سازی با تشکیل کمیته ای فرزندان زندانیان را تحت نظر، آموزش و در صورت نیاز تحت حمایت مالی قرار دهد و بی شک می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی این قشر کمک کند.
بیژن قنبری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان نیز گفت: توانمندسازی خانواده ها در دستور کار انجمن حمایت از زندانیان قرار دارد. وی با بیان این که حدود 80 درصد از زندانیان زیر خط فقر هستند اظهار داشت: باید حمایت کنیم تا دیگر افراد خانواده به دلایل معیشتی و اقتصادی دچار جرم نشوند. مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان از ریاست دادگستری،دادستان،رئیس زندان، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز، شهردار، مدیران کمیته امداد حضرت امام(ره)، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمود.
در پایان این مراسم 8 زندانی توسط انجمن حمایت از زندانیان و تلاش خیرین آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
لازم به ذکر است از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان 400 بسته معیشتی به خانواده های زندانیان اهداء شد.
همچنین لوح تقدیری از سوی انجمن حمایت از زندانیان به علیرضا هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز به دلیل حمایت های انجام شده اهداء گرد.

این مراسم با همکاری سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، انجمن حمایت زندانیان مسجدسلیمان، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، فرمانداری مسجدسلیمان، دادسرای عمومی و انقلاب مسجدسلیمان برگزار گردید.
هوشنگ فرجی دبیر انجمن یاران تاراز سه تندیس شر سنگی به ریاست دادگستری، دادستان و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز اهداء کرد.
مجری گری این مراسم بر عهده روزبه بهداروند بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.