• امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
کل اخبار 11900اخبار امروز : 0
1

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان خبر داد:
دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان برگزار می شود

  • کد خبر : 64120
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان برگزار می شود</span>

رویش زاگرس: محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان از دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان خبر داد. عسکری در گفتگو با گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر برگزار می شود. وی ادامه داد: یکی […]

رویش زاگرس: محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان از دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان خبر داد.
عسکری در گفتگو با گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس گفت:
دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر برگزار می شود.
وی ادامه داد: یکی از با اهمیت ترین و خاص ترین پروژه های دولت مردمی، ایران قوی در راستای خدمت رسانی به جامعه معزز خانواده شهداء و ایثارگران، اجرایی نمودن بند”ج” ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه با صدور 32000 مجوز شغلی و مشارکت 30 دستگاه دولتی می باشد که آزمون استخدامی آن در 17 خرداد ماه امسال در چهلم خدمت دولت مردمی شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار می گردد.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ثبت نام دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از 17اسفند ماه1402 شروع شد و تا 25 اردیبهشت ماه1403 ادامه داشت دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی 16اسفند1402 منتشر شد و در طول ثبت نام، طی دو مرتبه اصلاحات و اضافات رسماً از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بعنوان مجری برگزاری اعلام گردید.
وی ادامه داد: این آزمون استخدامی در مراکز استان ها رأس ساعت 15:00 روز پنج شنبه 17خرداد ماه1403 برگزار می گردد و داوطلبین می بایست جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود از ۱۵خرداد1403 به سایت مجری برگزاری آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نمایند که البته آدرس محل برگزاری آزمون هر یک از داوطلبین در کارت ورود به جلسه مربوط به آنان درج شده است.
داوطلبین ضمن دریافت کارت ورود به جلسه می بایست مندرجات آن را مطالعه و رعایت نموده و با همراه داشتن اقلام مورد نیاز اعم از مداد، پاک کن و تراش حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل مندرج در کارت ورود به جلسه حضور بهم رسانند و از به همراه داشتن وسایل الکترونیک هوشمند اعم از ساعت، گوشی موبایل، تبلت، رایانه و غیره… در محل آزمون خودداری نمایند.
در صورتیکه این عزیزان در زمان مقرر در محل مشخص محل برگزاری آزمون حاضر نباشند فرآیند استخدامی آنان متوقف می شود و همچنین درصورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه در محل برگزاری آزمون استخدامی از شرکت این داوطلب در این آزمون جلوگیری بعمل آمده و در صورت عدم شرکت و حضور ایشان در جلسه آزمون، ادامه فرآیند استخدامی ایشان ملغی شده و این به منزله انصراف از بهره مندی از این بند قانونی تلقی می گردد.
یادآور می شود تکمیل ظرفیت احتمالی مانده شغل محل های این آزمون برای آندسته از شرکت کنندگانی که در رقابت با سایر داوطلبان موفق به قبولی نشده اند امکان پذیر خواهد بود بنابراین در صورتی که مشمولین در آزمون شرکت ننمایند امکان بهره مندی از شغل محل های این آزمون را در مرحله اول و نیز تکمیل ظرفیت احتمالی نخواهند داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.