• امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
کل اخبار 11924اخبار امروز : 0
3

افتتاح و اتصال سیستم‌های پایش آنلاین شرایط زیست محیطی مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به سامانه جامع محیط زیست کشور

  • کد خبر : 64177
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
افتتاح و اتصال سیستم‌های پایش آنلاین شرایط زیست محیطی مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به سامانه جامع محیط زیست کشور

رویش زاگرس: در راستای صیانت از محیط زیست و همزمان با هفته محیط زیست سیستم‌های پایش آنلاین شرایط زیست محیطی اين واحد صنعتی با حضور معاون مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان خوزستان، ریاست اداره حفاظت محیط زیست و برخی از مسئولین شهرستان مسجدسلیمان به سامانه پایش آنلاین کشور متصل شد. به گزارش پایگاه […]

رویش زاگرس: در راستای صیانت از محیط زیست و همزمان با هفته محیط زیست سیستم‌های پایش آنلاین شرایط زیست محیطی اين واحد صنعتی با حضور معاون مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان خوزستان، ریاست اداره حفاظت محیط زیست و برخی از مسئولین شهرستان مسجدسلیمان به سامانه پایش آنلاین کشور متصل شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، طی این مراسم دکتر معظمی مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته محیط زیست ، به تشریح اقدامات و برنامه‌های شرکت در این حوزه پرداخت. وی ضمن تاکید بر تعهد همه جانبه این شرکت در راستای حفظ محیط زیست گفتند: با افتتاح این سیستم کلیه پارامترهای فرایندی استک ها که جنبه زیست محیطی دارند توسط اداره کل محیط زیست استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان به صورت آنلاین پایش خواهند شد.
در ادامه دكتر قلی نژاد معاون مدیرکل محیط زیست استان با گرامیداشت هفته محیط زیست از اقدامات ارزنده این شرکت تقدیر و تشکر نمود.
ایشان افزود:در این واحد صنعتی اقدامات خوبی در حال انجام است و با بررسی های انجام شده این شرکت می تواند به صنعت سبز تبدیل شود.
گفتنی است سیستم‌های پایش آنلاین که بر روی خروجی دودکش‌ها نصب شده‌اند قادر به سنجش اكسیدهای نیتروژن، مونواكسیدكربن، دی اکسید گوگرد و ذرات معلق به صورت لحظه‌ای می‌باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.