• امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
کل اخبار 11925اخبار امروز : 1
1

دستگيری سارق خودرو در مسجدسليمان

  • کد خبر : 64211
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۴۶
دستگيری سارق خودرو در مسجدسليمان

دستگيري سارق خودرو در مسجدسليمان رویش زاگرس: فرمانده انتظامي مسجدسليمان از دستگيري سارق سابقه دار و کشف 23 فقره سرقت خودرو و محتويات داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ”حميدرضا بهاروند”در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت خودرو، موضوع به صورت ويژه […]

دستگيري سارق خودرو در مسجدسليمان

رویش زاگرس: فرمانده انتظامي مسجدسليمان از دستگيري سارق سابقه دار و کشف 23 فقره سرقت خودرو و محتويات داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ”حميدرضا بهاروند”در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت خودرو، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: در اجراي اين ماموريت ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي و اخذ نيابت قضائي زماني که قصد معامله خودرو سرقتي را داشته طي عملياتي ضربتي و غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان تصريح کرد: متهم در تحقيقات پليس به 20 فقره سرقت محتويات خودرو و 3 فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ بهاروند با اشاره به اين که متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شد،به شهروندان توصيه کرد: ضمن خودداري از پارک اتومبيل خود در مكان هاي خلوت و كم نور، خودرو، منزل و محل كسب خود را به سيستم‌هاي هشدار دهنده مجهز کنند، هنگام ترك خودرو كيف دستي، اسناد و مدارك را در معرض ديد ديگران قرار نداده و از جا گذاشتن اسناد و اوراق شناسايي در داخل آن نيز بپرهيزند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.