• امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
کل اخبار 11919اخبار امروز : 1
2

افراسیاب بهامیریان هنرمند اهل قلم مسجدسلیمان آسمانی شد

  • کد خبر : 64344
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۲۹
افراسیاب بهامیریان هنرمند اهل قلم مسجدسلیمان آسمانی شد

رویش زاگرس: افراسیاب بهامیریان هنرمند پیشکسوت حوزه ی قلم و نویسندگی آسمانی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس جامعه هنری مسجدسلیمان، خصوصا هنرمندان حوزه ی قلم و نویسندگی داغدار هنرمندی شدند که عمر خود را در مسیر اعتلای نویسندگی صرف کرد. افراسیاب بهامیریان متولد شهریور 1331 در شهر مسجد سلیمان است. او از دوران […]

رویش زاگرس: افراسیاب بهامیریان هنرمند پیشکسوت حوزه ی قلم و نویسندگی آسمانی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس جامعه هنری مسجدسلیمان، خصوصا هنرمندان حوزه ی قلم و نویسندگی داغدار هنرمندی شدند که عمر خود را در مسیر اعتلای نویسندگی صرف کرد. افراسیاب بهامیریان متولد شهریور 1331 در شهر مسجد سلیمان است. او از دوران کودکی فعالیتش را در حوزه‌ی داستان‌نویسی آغاز نمود و در سال 1345 در سن 14 سالگی معلم انشای وی، یکی از داستان‌های او را برای مجله‌ی تهران مصور ارسال کرد و پس از یک هفته در آن مجله چاپ شد.
آثار مکتوب از زنده یاد افراسیاب بهامیریان: غیرت ایالات و عشایر( انتشارات دستان )،آلن دولن ( انتشارات پیکان ) و سلول انفرادی و عشق ( انتشارات نسل نو اندیش ) به یادگار مانده است.
مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در پیامی درگذشت زنده یاد افراسیاب بهامیریان، هنرمند پیشکسوت حوزه ی قلم و نویسندگی را تسلیت گفت.
متن پیام مجید منادی به این شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت عرصه ی قلم و نویسندگی موجب تأثر و تألم شد.
امروز جامعه هنری شهرستان مسجدسلیمان، بخصوص هنرمندان عزیز قلم و نویسندگان داغدار هنرمندی شدند که عمر خود را در مسیر اعتلای هنر مقدس قلم و نویسندگی صرف کرد.
این جانب ضمن ابراز همدردی، فقدان این هنرمند گرانمایه را به هنرمندان عزیز شهرستان مسجدسلیمان، علاقمندان و دوستداران قلم ، خانواده ارجمندشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال صبر و بردباری برای خانواده معزز ایشان خواستارم.
همچنین سید ستار فاطمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ضمن ابراز تسلیت خود، همکاران و مجموعه ی اهالی فرهنگ و هنر به جامعه ی هنری به ویژه هنرمندان اهل قلم و خانواده ی این عزیز سفر کرده گفت: با هماهنگی های به عمل آمده وی در قطعه ی هنرمندان چهاربیشه به خاک سپرده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.