• امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
کل اخبار 11910اخبار امروز : 1
2

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
اجراي طرح آرامش در شهر توسط پليس مسجدسليمان

  • کد خبر : 64395
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اجراي طرح آرامش در شهر توسط پليس مسجدسليمان</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از اجراي طرح آرامش در شهر با هدف تشديد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوري و معتادان متجاهر خبر داد. سرهنگ “حميدرضا بهاروند” اظهار داشت: با هدف تشديد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوري و ساماندهي معتادان متجاهر، طرح آرامش در شهر به […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از اجراي طرح آرامش در شهر با هدف تشديد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوري و معتادان متجاهر خبر داد.

سرهنگ “حميدرضا بهاروند” اظهار داشت: با هدف تشديد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوري و ساماندهي معتادان متجاهر، طرح آرامش در شهر به مدت 48 ساعت توسط مأموران پليس مواد مخدر با کمک ماموران انتظامي به مرحله اجرا درآمد.

وي با اشاره به کشف يک کيلو و 200 گرم انواع مواد مخدر افزود: در اجراي اين طرح نيز يک خرده فروش مواد مخدر و تعداد 10 نفر معتاد متجاهر جمع آوري که پس از غربالگري تحويل کمپ ترک اعتياد شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان خاطرنشان کرد: امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس است و پليس با قدرت در مقابل هرگونه بي نظمي و هنجارشکني خواهد ايستاد و انتظار مي رود مردم عزيز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعاليت مجرمانه مراتب را بلافاصله از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.