• امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
کل اخبار 11909اخبار امروز : 0
6

تشریح بخشی از عملکرد عمرانی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا و لالی

  • کد خبر : 64426
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
تشریح بخشی از عملکرد عمرانی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا و لالی

رویش زاگرس: رویش زاگرس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس بخشی از عملکرد عمرانی این اداره را تشریح کرد. سید آرمان صالحی در ارتباط با اقدامات انجام شده مربوط به بقعه متبرکه بابا زاهد(ع) گفت: اجرای دو سقف این بقعه به مجموع […]

رویش زاگرس: رویش زاگرس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس بخشی از عملکرد عمرانی این اداره را تشریح کرد.
سید آرمان صالحی در ارتباط با اقدامات انجام شده مربوط به بقعه متبرکه بابا زاهد(ع) گفت: اجرای دو سقف این بقعه به مجموع ۴٠٠ متر مربع، نصب ضریح و سنگ قبر، تسطیح و دیوارکشی و نصب درب و پنجره از جمله اقدامات انجام شده بقعه متبرکه بابا زاهد(ع) بوده است که لازم است از خیرین و طایفه محترم منجزی تشکر و قدردانی نمایم.
صالحی همچنین بخشی از اقدامات انجام شده عمرانی در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله قطب الدین منطقه منار اندیکا گفت: با همکاری هیات امنا، دهیاری و اداره اوقاف شهرستان مسجدسلیمان عملیات ایجاد راه پله ورودی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله قطب الدین منطقه منار اندیکا به متراژ ۴۵٠ متر مربع انجام شد.
رئیس اداره اوقاف شهرستان مسجدسلیمان همچنین از کاشی کاری صحن بقعه متبرکه امامزادگان هفت شهیدان(ع) خبر داد و گفت: حدود هزار متر مربع کاشی کاری صحن بقعه متبرکه امامزادگان هفت شهیدان(ع) انجام که جا دارد از خیرین، سادات و هیات امنا منطقه تشکر و قدردانی نمایم.
وی گفت: نصب دو عدد برج نوری جهت بقعه متبرکه امامزاده ابوالقاسم(ع) با همکاری دهیاری و اداره اوقاف مسجدسلیمان، رنگ آمیزی صحن قدمگاه امام رضا(ع) و تعمیرات داخلی، اجرا و ساخت 4 اتاق، رنگ آمیزی، اجرای دیوارکشی، برق کشی و ساخت درب ورودی امامزاده بویر(ع)،اجرای پلاستر، لکه گیری و تعمیرات لوله کشی بقعه متبرکه امامزاده بابا احمد، ۲۵ مورد اخذ سند مالکیت اماکن مذهبی از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره بوده است.
صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و جایگاه مساجد در تعلیم و تربیت جوانان گفت: از آغاز اسلام، مسجد به عنوان یک پایگاه آموزشی، کاربردهای گوناگونی داشته است به همین دلیل ساخت مسجد امام هادی (ع) منطقه دره اشکفت که مورد درخواست مردم منطقه نیز بوده است بزودی آغاز خواهد شد.
سید آرمان صالحی در پایان سخنان خود اظهار داشت: جا دارد از حاج آقا خاکباز مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، هیات امنا مساجد و اماکن مذهبی، ائمه محترم جماعات و امامان جمعه و فرمانداران چهار شهرستان جهت همکاری با این اداره تشکر و قدردانی نمایم. همچنین اداره اوقاف و امور خیریه آماده دریافت پیشنهادات شما عزیزان می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.