• امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
کل اخبار 11924اخبار امروز : 2
3

فوت کارگر مسجدسلیمانی در حادثه انفجار پالایشگاه هشتم پارس جنوبی 

  • کد خبر : 64514
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
فوت کارگر مسجدسلیمانی در حادثه انفجار پالایشگاه هشتم پارس جنوبی 

رویش زاگرس: هویت کارگری که در جریان حادثه انفجار پالایشگاه هشتم پارس جنوبی جان خود را از دست داد، مشخص شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، «فرهاد ابراهیمی‌نسب» حدود ۴۰ساله،  اهل مسجد سلیمان، کارگر اورهال یکی از شرکت‌های پیمانکاری در پالایشگاه هشتم پارس جنوبی بود که روز سه شنبه (۵ تیر ماه) هنگام رپچر […]

رویش زاگرس: هویت کارگری که در جریان حادثه انفجار پالایشگاه هشتم پارس جنوبی جان خود را از دست داد، مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، «فرهاد ابراهیمی‌نسب» حدود ۴۰ساله،  اهل مسجد سلیمان، کارگر اورهال یکی از شرکت‌های پیمانکاری در پالایشگاه هشتم پارس جنوبی بود که روز سه شنبه (۵ تیر ماه) هنگام رپچر زدن دچار حادثه انفجار شده و جان باخت.

به گفته همکاران او، ابراهیمی‌نسب حین کار در فازِ ۲۱ این پالایشگاه به عنوان یک کارگر روزمزد احتمالا از او خواسته‌اند رینگ‌های رپچر را سفت کند و همزمان فشار پشتِ او باعثِ وقوع انفجار شده است.

لازم به ذکر است در مسجدسلیمان دهها شرکت و کارخانه وجود دارد که متاسفانه نگاه مسئولان این شرکت ها جذب نیروهای بومی نیست و به همین دلیل جوانان شهرستان مجبورند با طی صدها کیلومتر مهاجرت و مشغول به کار شوند! 

گفتنی است پالایشگاه هشتم (فازهای ۲۰ و ۲۱) پارس جنوبی در کناره خلیج فارس و در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرقی بندر بوشهر و ۵۷۰ کیلومتری بندرعباس در حال ساخت است و تعداد زیادی کارگر تحت مسئولیت چندین شرکت پیمانکاری مشغول کار و نصب تجهیزات هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.