• امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
کل اخبار 11936اخبار امروز : 2
1

برگزاری نشست تبیینی و بصیرتی با موضوع انتخابات در شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 64550
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۰۶
برگزاری نشست تبیینی و بصیرتی با موضوع انتخابات در شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان

رویش زاگرس: به منظور جلب مشارکت و حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیر ، نشست بصیرتی با موضوع( طرح مالک )در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان با حضور سرپرست شبکه بهداشت رئیس مرکز بهداشت و رییس بیمارستان و کارکنان مجموعه بهداشت و درمان برگزار گردید. به گزارش […]

رویش زاگرس: به منظور جلب مشارکت و حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیر ، نشست بصیرتی با موضوع( طرح مالک )در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان با حضور سرپرست شبکه بهداشت رئیس مرکز بهداشت و رییس بیمارستان و کارکنان مجموعه بهداشت و درمان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر ساناز حسینی نژاد سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مسجدسلیمان طی نشستی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۵ تیر ماه ریاست جمهوری با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای خدمت و شهید جمهور و همراهانش اظهار داشت: پانزدهم تیر ماه روز سرنوشت ساز و مهمی در تاریخ سیاسی ایران اسلامی و این انتخابات نمود بارز مردم سالاری دینی در این کشور می‌باشد.

وی با اشاره به ضرورت حضور تمامی اقشار جامعه در انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: منفعل عمل نمودن در انتخابات برای آینده کشور خسارت آفرین خواهد بود و مهم‌ترین اصل در انتخابات مشارکت حداکثری و پرشور مردم می‌باشد بنابراین با شرکت در این انتخابات و ایجاد یک شور انتخاباتی می‌توان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

دکتر حسینی نژاد در پایان این نشست با اشاره به اینکه همه در بحث انتخابات که آینده کشور را رقم می زند مسؤل هستیم به منظور هم افزایی، تبیین مسائل فرهنگی و ترغیب کارکنان برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب شخص اصلح برای سرنوشت کشور تاکید نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.