• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل اخبار 11937اخبار امروز : 3
1

پیام محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها

  • کد خبر : 64576
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۰۳
پیام محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها پیامی صادر نمود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام محمد خسروی به شرح ذیل است : بسم الله الرحمن الرحیم شهرداری به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی خدمات رسان حوزه شهری ،نقش آفرین اصلی توسعه شهری ، آبادانی […]

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها پیامی صادر نمود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام محمد خسروی به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

شهرداری به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی خدمات رسان حوزه شهری ،نقش آفرین اصلی توسعه شهری ، آبادانی سرزمین و توسعه اجتماعی شهر است.
نام گذاری ۱۴ تیر ماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری ،به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم پرداخته شود.
ما خادمان مردم در شهرداری ها بر خود وظیفه میدانیم که از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات و متد جدید در شهرها و روستاها شرایط مناسبی برای زندگی مردم فراهم نماییم تا با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه ،گام های مثبتی در جهت برقراری عدالت ، رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداشته شود.
اینجانب روز ۱۴ تیرماه را به تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری که با خدمات خالصانه و شبانه روزی خود گامی در جهت رفاه حال مردم و شهروندان بر می دارند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

محمد خسروی
شهردار مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.