• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 12131اخبار امروز : 0
11

پیام تبریک علی عسگر ظاهری به دکتر مسعود پزشکیان و تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 64674
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
پیام تبریک علی عسگر ظاهری به دکتر مسعود پزشکیان و تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

در پی پیروزی دکتر مسعود پزشکیان علی عسگر ظاهری نماینده سابق مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلام در پیامی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم این پیروزی را به وی تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم روز گذشته، مردم عزیز و سرافراز ما با حضور متعهدانه و مسئولانه‌ی خود، پیش‌بینی […]

در پی پیروزی دکتر مسعود پزشکیان علی عسگر ظاهری نماینده سابق مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلام در پیامی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم این پیروزی را به وی تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز گذشته، مردم عزیز و سرافراز ما با حضور متعهدانه و مسئولانه‌ی خود، پیش‌بینی حکیمانه رهبر معظم انقلاب را محقق کرده و بر خلاف خواست دشمنان و سرزنشِ سرزنش‌کنندگان، حادثه تلخ شهادت رئیس جمهور فقید را به فرصتی دیگر برای حرکت به سوی قله‌های پیشِ‌رو و ترسیم آینده‌ای زیبا برای ایران اسلامی، تبدیل نمودند.
اینجانب به نوبه خود در برابر این مردم فهیم و فداکار که پیروز اصلی انتخابات بودند، بویژه همتباران عزیزم در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل، سر تعظیم فرود آورده و دستِ حماسه‌آفرینِ آن‌ها را به گرمی می‌فشارم.
همچنین به رئیس جمهور منتخب ملت، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منّان، توفیق ایشان را در انجام این وظیفه‌ی خطیر و سرنوشت‌ساز، مسئلت می‌دارم. امید است جناب آقای پزشکیان، همانگونه که خود به صداقت و سلامت و پاکدستی شهره‌اند، کابینه و دست‌اندرکارانِ دولت آینده را نیز از میان افراد متخصص، پاک دست و ساده‌زیست انتخاب نموده و بدین‌سان، راه ناتمام شهید رئیسی عزیز که ساختنِ ایرانی پیشرفته و قوی است را به سرانجام برسانند.
در پایان بر خود لازم می‌دانم که از سایر نامزدهای محترم انتخابات بویژه دیگر کاندیدِ عزیزِ راه‌یافته به دور دوم یعنی جناب آقای دکتر سعید جلیلی و حامیان شریف ایشان که تکلیف ملی و میهنی خود را به جا آورده و با حضور و تلاش مؤمنانه‌ی خود به گرمای این رقابت انتخاباتی افزودند، نهایت قدردانی را به عمل آورم. بی‌شک تلاش و مجاهدت ایشان در نزد خداوند قادر متعال، مأجور خواهد بود.
ان‌شاءالله همانگونه که مقام معظم رهبری ابراز داشتند، از امروز فضای رقابتی انتخابات، جای خود را به هنجارهای رفاقتی خواهد داد و همه با هم برای پیشرفت و اعتلای ایرانِ عزیزتر از جان‌مان، تلاش خواهیم نمود.

علی عسگر ظاهری عبده وند
نماینده سابق مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی
16 تیر 1403

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.