• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 12131اخبار امروز : 0
8

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت امام حسین (ع)

  • کد خبر : 64678
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۸
پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت امام حسین (ع)

رویش زاگرس: به مناسبت حلول ماه محرم و ایام شهادت امام حسین(ع)، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان پیامی صادر نمودند که در ادامه به شرح ذیل می باشد: «بسم الله الرحمن الرحیم» اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ […]

رویش زاگرس: به مناسبت حلول ماه محرم و ایام شهادت امام حسین(ع)، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان پیامی صادر نمودند که در ادامه به شرح ذیل می باشد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان قرار گرفت.
محرم ماه آگاهی، ماه شکوفایی، ماه سوگواری و ماه عشق است، محرم مدرسه عشق است که باید در آن درس آموخت. کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی است و امام حسین (ع) بهترین آموزگاری بود که عملأ آموخت تقوا، گوشه نشینی و عزلت از جامعه نیست بلکه موهبتی است که با بصیرت، دانایی و ستیز دائم با هواهای نفسانی و مفاسد اجتماعی به دست می آید.
اینجانبان فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت أبا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام شیعیان، به ویژه شهروندان شریف شهر مسجدسلیمان تسلیت عرض می نمائیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.