• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 12131اخبار امروز : 0
10

سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان:
دریافت هر گونه وجه هنگام ثبت نام تخلف است

  • کد خبر : 64688
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۳۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دریافت هر گونه وجه هنگام ثبت نام تخلف است</span>

رویش زاگرس: دریافت وجه  جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی با هر عنوانی تخلف است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: دریافت وجه جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی و یا درخواست دریافت وجه […]

رویش زاگرس: دریافت وجه  جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی با هر عنوانی تخلف است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: دریافت وجه جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی و یا درخواست دریافت وجه به ازای ارائه کارنامه دانش‌آموزان ممنوع است.
وی ادامه داد: تنها وجه حق بیمه دانش‌آموزی به صورت علی‌الحساب به مبلغ 50 هزار تومان قابل دریافت است و دریافت وجه دیگری به هر دلیلی جایز نیست.

مقدم ادامه داد: در صورتی که مبلغ بیمه بیشتر باشد مسئولین مدارس مابقی آن را دریافت خواهند کرد و اگر کمتر باشد نیز باید به دانش آموزان برگردانده شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان ادامه داد: اگر مسئولین مدرسه‌ای اقدام به دریافت مبلغی بیشتر کنند یا بابت کار‌های دیگری پول دریافت کنند، تخلف و خانواده‌ها این موضوع را به سامانه ارزیابی و رسیدگی به شکایات به نشانی: shekayat.medu.ir اطلاع و شکایت خود را ثبت کنند. همچنین می‌توانند به بخش ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.