• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 12131اخبار امروز : 0
8

رئیس جدید دادگستری هفتگل معرفی شد

  • کد خبر : 64707
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
رئیس جدید دادگستری هفتگل معرفی شد

رویش زاگرس: در آیینی که با حضور حسن مرادی رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان خوزستان و مسئولین شهرستانی برگزار گردید، از زحمات بهزاد زنگنه قدردانی و علی اکبری چمنی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان هفتکل معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، حسن مرادی در این مراسم ضمن بیان گزارشی از عملکرد دادگستری […]

رویش زاگرس: در آیینی که با حضور حسن مرادی رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان خوزستان و مسئولین شهرستانی برگزار گردید، از زحمات بهزاد زنگنه قدردانی و علی اکبری چمنی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان هفتکل معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، حسن مرادی در این مراسم ضمن بیان گزارشی از عملکرد دادگستری استان، اولویت دستگاه قضایی را تسریع در پیگیری پرونده‌ها از ابتدای طرح تا صدور و اجرای احکام دانست.

وی همچنین بر تکریم مراجعه‌کنندگان و پاسخ‌گویی به آنان تاکید کرد و افزود: در سند تحول و تعالی قوه قضائیه برنامه‌های عملیاتی متعددی تدوین و ابلاغ شده است که برخی از آن‌ها نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها و مردم دارد که امیدواریم این روحیه همکاری در شهرستان هفتگل بیش از پیش باشد.در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خلیلی، امام جمعه، دمساز، فرماندار و نوروزی، رئیس شورای حل اختلاف هفتکل به ارائه سخنرانی پرداخته و از دستگاه قضایی برای ارتقای امنیت استان و این شهرستان قدردانی کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.