• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 12131اخبار امروز : 0
10

مسجدسلیمان میزبان نخستین سوگواره خوشنویسی استان خوزستان

  • کد خبر : 64754
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
مسجدسلیمان میزبان نخستین سوگواره خوشنویسی استان خوزستان

رویش زاگرس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: نخستین سوگواره خوشنویسی استان به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار خواهد شد. مجید منادی با بیان این که نخستین سوگواره خوشنویسی استان با موضوع ماه محرم به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود و علاقمندان براس شرکت در این سوگواره باید در آثار خود را از آیات […]

رویش زاگرس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: نخستین سوگواره خوشنویسی استان به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.
مجید منادی با بیان این که نخستین سوگواره خوشنویسی استان با موضوع ماه محرم به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود و علاقمندان براس شرکت در این سوگواره باید در آثار خود را از آیات قرآن، احادیث و اشعار عرفانی ویژه محرم استفاده کنند، گفت: مسابقه فقط در بخش نستعلیق و در همه بخش‌های برگزار می‌شود و هر هنرمند مجاز به ارسال سه اثر است و می‌توانند فقط در یک قالب شرکت هستند.
وی بر رعایت اندازه متعارف قلم چلیپا (نستعلیق) “۲ تا ۲.۵ میلیمتر” تاکید کرد و افزود: دبیرخانه از دریافت آثار تکراری در سوگواره‌های مشابه معذور است و آثار ارسالی باید بدون قالب و پاسپارتو به دبیرخانه ارسال شوند.
منادی مهلت ارسال آثار را ۲۸ مردادماه امسال اعلام کرد و ادامه داد: علاقمندان به شرکت در نخستین سوگواره خوشنویسی استان خوزستان باید آثار خود را با شرایط یادشده به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان به نشانی: میدان شهید بهنام محمدی این شهرستان ارسال کنند، و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۶۱۴۳۲۶۹۷۰۱ و ۰۶۱۴۳۲۶۹۷۰۲ و شماره همراه ۰۹۱۶۶۱۷۴۵۶۱ تماس بگیرند.
به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، این سوگواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان، قرارگاه شهید آوینی و انجمن خوشنویسان ایران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.