• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 12281اخبار امروز : 0
13

تشریح برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 64773
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۵۸
تشریح برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: حجت الاسلام علی قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئات مردمی در اقامه عزای سید و سالار شهیدار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای آن حضرت مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد. قندعلی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با تسلیت و […]

رویش زاگرس: حجت الاسلام علی قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئات مردمی در اقامه عزای سید و سالار شهیدار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای آن حضرت مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.
قندعلی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با تسلیت و تعزیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: مراسم محوری تاسوعای حسینی با حضور مردم ولایت مدار و تجمع هیئات مذهبی در مصلی نماز جمعه از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.
وی افزود: در شب عاشورا مراسمات محوری در حوزه علمیه، مصلی نماز جمعه، تپه ی شهدای گمنام بی بیان و نفتک و هیئات محلات برگزار و راس ساعت ۶ بعد از ظهر برخی دسته جات عزاداری از جمله مسجدصاحب الزمان (عج) کلگه به سمت مسجدجامع نمره ۱ حرکت خواهد کرد.
وی افزود: سایر مراسمات در مساجد و تکایا برقرار است.
قندعلی در خصوص برنامه های روز عاشورا نیز افزود: در روز عاشورا مردم و دسته جات به سمت اهل قبور و گلزار شهدای کلگه، نفتون و چهاربیشه حرکت خواهند کرد و نماز ظهر عاشورا در مصلی نماز جمعه برقرار خواهد بود. قندعلی در خصوص مراسم پایانی دهه اول محرم گفت: در شب شام غریبان نیز برنامه محوری در تپه شهدای گمنام با حضور مداح اهل بیت (ع) حاج حسین فخری برقرار خواهد بود.

حجت الاسلام قندعلی در پایان از مسئولین هیئات مذهبی و حضور پر شور مردم، ائمه جماعات و وعاظ محترم و حمایت های دستگاه های دولتی، نظامی و انتظامی در اقامه ی عزای سیدالشهداء تجلیل و قدر دانی کرد و خواستار رعایت نظم،مراقب و همکاری همه جانبه مردم با نیروهای انتظامی و نظامی و همچنین رعایت نظافت و پاکسازی معابر توسط گروه های مردمی با کمک شهرداری و نیروهای خدوم و پاکبانان عزیز جهت حفظ محیط زیست شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.