• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 12131اخبار امروز : 0
8

پیام تسلیت سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد خبر : 64791
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
پیام تسلیت سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

رویش زاگرس: سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان‌ مسجدسلیمان تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم و فرهنگیان شهرستان‌ تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن و الرحیم اللهم ارزقنی شفاعه الحسین یوم الورود و ثبت لی قدم صدق عندک مع‌الحسین و اصحاب الحسین حماسه سرخ […]

رویش زاگرس: سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان‌ مسجدسلیمان تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم و فرهنگیان شهرستان‌ تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن و الرحیم

اللهم ارزقنی شفاعه الحسین یوم الورود و ثبت لی قدم صدق عندک مع‌الحسین و اصحاب الحسین

حماسه سرخ عاشورا، گستره بسیار وسیعی از والاترین ارزش‌های دینی و انسانی هم‌چون ایثار، جوان‌مردی، شکیبایی، وفا، آزادگی و بصیرت است. عاشورا، حماسه انسان‌های پاک و راست قامتی است که عاشقانه به دعوت الهی لبیک گفتند و در برابر ستم بیدادگران، سر تعظیم فرود نیاوردند. الگوهای عاشقی و آزادگی که خاطره ایستادگی و مقاومت‌شان در تاریخ، جاودانه گشت و سرلوحه زنده‌دلان و نیک‌سیرتان عالم قرار گرفت.
تاسوعا و عاشورا در همه‌ زمان‌های تاریخ کلاس درسی برای یاد دادن و یاد گرفتن است، ما از قیام عاشورا شجاعت، ایثار، شهادت و شهامت را که خصوصیات یک انسان آزاده است می‌توانیم بیاموزیم
دانش‌آموزان و نوجوانان با تأسی از مقام والای حضرت علی اکبر (ع) جوان رشید واقعه عاشورا در کربلا که می‌تواند الگو و قهرمان جوانان امروز در ادب ، شهامت و زندگی هدفدار باشد و همچنین فداکاری و رشادت‌های حضرت قاسم‌ بن‌الحسن(ع) و جمله ارزشمند «أحلَی مِنَ العَسَل» به معنی «مرگ برای من شیرین‌تر از عسل است» که ذهن و دل را روشن می‌کند الگوی خود قرار بدهند.
امروز شمر و یزید زمان رژیم غاصب صهیونیستی و کودکان فلسطینی در غزه کودکان بی گناه حادثه غمناک کربلا هستند از خداوند متعال در این ايام عزیز نجات مسلمانان غزه و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را خواستاریم .

مهدی مقدم
سرپرست آموزش پرورش مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.